این اصطلاح را معمولا از زبان بازیکنان تیم بازنده در دیدارهایی شنیده ایم که با نتیجه ای نزدیک به سود تیمهای پرطرفدار پایان می یابد.

به گزارش خبر ، با وجود اشتباهات فاحش داوری در دیدار منچستر یونایتد –چلسی و اورتون –لیورپول ، سخت است باور کنیم داور بازی یووه –کاتانیا  نتیجه این بازی را با توجه به روند بازی برای یووه درنیاورده باشد .

 

در این بازی داور جیووانی مارچس شیلیایی از  کاتانیا را در دقیقه 67 از زمین اخراج کرد در حالیکه گل کاملا سالم این تیم توسط گونزالو برگسیو در دقیقه 25را آفساید اعلام کرد(عکس اول) .
 
البته حدس زدن دلیل عصبانیت مارچس اصلا سخت نیست چون داور ده دقیقه قبل از نشان دادن کارت زرد دوم به او گل کاملا آفساید آرتورو ویدال مهاجم یووه را سالم تشخیص داده بود ( عکس دوم)
 
شاهکار داوری این دیدار زمانی بود که داور پس از به ثمر رسیدن گل کاتانیا ابتدا آن را پذیرفت و مرکز زمین را نشان داد و کمک داور هم پرچم نزد  ولی بعد با اعتراض نیمکت نشینان یووه و دوره کردن کمک داور ، ناگهان نظر کمک داور و داور وسط عوض شد و گل آفساید اعلام شد. این دیدار با همان تک گل ناسالم ویدال 1-0 به سود یووه تمام شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)