بله آقای قطبی، سلامتی اش مهمتر است!

مرجع خبری پرسپولیس : ستاره سابق پرسپولیس از همان روزی که پیراهن آبی را به تن کرد چه از نگاه فنی و چه از نظر اخلاقی، شباهتی به فرزاد آشوبی پرسپولیس ندارد.

 

این درست که هر مربی بر اساس سلیقه اش بازیکن انتخاب می کند، اما یک مربی کج سلیقه هم می تواند دردسر بزرگی باشد. قطبی سهمیه پرسپولیس که صدرنشین لیگ است کم می کند. تیم ملی را از حضور بازیکنان برتر و با انگیزه محروم می کند تا بازیکنی از جنس دیگر را دعوت کند.

 

در این که قطبی به نوع فوتبال آشوبی علاقه مند است، تردیدی نیست اما آشوبی بعد از حضور در استقلال دیگر آن بازیکن آرام، بی حاشیه و متمرکز نیست. او در آخرین اظهار نظرش در مورد تیم ملی هم حرف جالبی زده است.

 

او از دندان نهفته ای در فک خود سخن گفته که تحملش را غیرممکن می داند و بعد عنوان کرده که سلامتی اش مهمتر از تیم ملی است! آن هم سلامتی از نوع دندانی…

 

آیا تیم ملی ایران واقعا بازیکنی از این جنس را لازم دارد؟ آشوبی در حالی این تصمیم را گرفته که هنوز با قطبی هم در این رابطه صحبت نکرده و اعلام کرده است بعدا این موضوع را به سرمربی تیم ملی اطلاع می دهد!

 

در این که یک ملی پوش باید از سلامت کامل دهان و دندان برخوردار باشد شکی نیست، اما لحن کلام آشوبی جالب است. او همچنین سرمربی تیم ملی مملکت را به اندازه فیزیوتراپ استقلال هم قابل ندانسته و تیم ملی به قدری برایش بی ارزش است که هر وقت حوصله کند درباره وضعیت خودش به سرمربی تیم ملی گزارش می دهد!

 

جدا از اینکه اتوریته قطبی ما را کشته است(!) رفتار آشوبی در قبال تیم ملی را به عنوان یک ایرانی نمی پسندیم. البته به نظر می رسد حد و شایستگی قطبی همین بازیکن ها و همین رفتارها باشد اما به طور قطع شان و جایگاه تیم ملی نباید چنین رفتاری را برتابد و البته معلوم شود اندازه قطبی برای بازیکنان تیم ملی چقدر است.

 

حالا این سوال مطرح می شود که آیا قطبی می خواهد به چنین رفتاری ادامه دهد؟ / زیرگذر – روزنامه پرسپولیس

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)