شرایط مالی پرسپولیس اصلا خوب نیست و مدیرعامل این باشگاه ممکن است دوباره مجبور به گرفتن وام شود.

رضا درویش که تا آستانه جدایی از پرسپولیس هم پیش رفت و حتی از حضور در هیئت مدیره قرمزها هم کنار کشید، همچنان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار می‌کند و در این سمت ابقا شد و حالا انتظار هواداران پرسپولیس از او این است که تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ببندد. انتظاری که از سوی هواداران پرسپولیس وجود دارد و انتظار بی جایی هم نیست. با این حال درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس این روزها و بعد از قهرمانی‌های این تیم در این فصل با چالش‌های مختلفی روبرو هستند که عمده آن به مسائل مالی برمی‌گردد.

در واقع قهرمانی‌های پرسپولیس برای درویش حسابی دردسر ساز شده چرا که باید پاداش قهرمانی‌ها را به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداخت کند. طبق قرارداد همه بازیکنان پرسپولیس باید بابت قهرمانی در لیگ ۱۰ درصد و برای قهرمانی در جام حذفی ۵ درصد قراردادشان را به عنوان آپشن این قهرمانی‌ها دریافت کنند. همچنین پرسپولیسی‌ها حدود ۲۰ درصد از قرارداد فصل گذشته شان را دریافت نکردند که درویش باید طی روزهای آینده این ۲۰ درصد را هم به حساب اعضای پرسپولیس واریز کند تا فصل قبل را تسویه کرده باشد.

پرسپولیس در حال حاضر اصلا اوضاع مالی خوبی ندارد و پول زیادی در باشگاه نیست. به غیر از اینکه قهرمانی‌های این فصل حالا حسابی برای درویش دردسر ایجاد کرده، مدیرعامل قرمزها برای نقل و انتقالات و گرفتن بازیکنان جدید هم نیاز به پول دارد. همچنین ماه بعد قسط سوم رادوشویچ از راه می‌رسد و چند میلیارد هم درویش برای پرداخت مطالبات گلر کروات کنار بگذارد.

پرسپولیس در زمان مدیریت درویش از بانک شهر چندین بار وام گرفته و با توجه به شرایط فعلی ممکن است دوباره درویش دست به دامن بانک شهر شود و مجبور به گرفتن وام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)