پرسپولیس نیوز : بررسی رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم امروز در مجلس در شرف انجام است.

یکی از وزرای پیشنهادی مسعود سلطانی فر گزینه وزارت ورزش و جوانان بود که در جریان بررسی صلاحیت وی چندین و چند بار نام تیم های پرسپولیس و استقلال در صحن مجلس آورده شد.

نمایندگان مجلس و موافقان و مخالفان سلطانی فر که اکثرا از شهرستان ها بودند طوری از پرسپولیس و استقلال نام می برند که گویی از یک انگل اجتماعی یا دشمن خارجی سخن می گویند! اما جالب است همین نماینده ها وقتی نام تیم های کوچک شهر خودشان را به میان می آورند از عناوین پرطمطراقی چون «شموشک با اصالت!» استفاده میکنند که با یک تریلی هم قابل حمل نمی باشد.

بدتر از آن نمایندگان تهران که نماینده هر چیز و هرکسی هستند به جز خود تهرانی ها ! البته این حرف ها برای ما مشکل ساز هم هست اما باکی نیست ، جای تاسف است که نمایندگان ملت به جای داشتن دید ملی و مصلحت عمومی تنها به دنبال منافع قومی و محلی و رای آوری دوباره باشند. طوری از استقلال و پرسپولیس صحبت می کنند گویی نماینده رژیم اشغالگر قدس اند و باید هرچه زودتر از شرش خلاص شوند!

البته که پرسپولیس و استقلال از خدایشان است از زیر یوغ مدیریت ناکارآمد دولتی خارج شوند اما نه با این تعبیرهای توهین آمیز و برخوردهای نازیبا ، انگار نه انگار که همین دو تیم محبوب دل چند ده میلیون پیر و جوان ایرانی از جای جای نقاط کشور هستند.

 این وصله های ناجور به دولت برای هرکس آب نداشته برای شما حسابی نان داشته اند و هر وقت خواسته اند تنی از نمایندگان مجلس را به شهرت رسانده و نامشان را به سر زبان ها بیندازند با یک عملیات گازانبری ترکیب هیئت مدیره این دو باشگاه را عوض کرده اند و هیئت مدیره باشگاه ورزشی را پر از اسامی سیاسی نچسب کرده اند.

بهتر است دوستان نماینده در این روزهایی که صحبت هایشان پخش سراسری می شود حداقل رعایت ظاهر را بکنند و کمتر صحبت های منطقه پسند بکنند و درباره دو باشگاهی که اگر پیشنهاد مدیریتش را در هوا ببینند با سر آن را می زنند با لحن بهتری سخن بگویند.

 

تکمله : برخی نمایندگان مثل نماینده زاهدان هم بودند که با احترام موضع گیری کردند.

نکته بی ربط: از نکات جالبی که در جلسه احراز صلاحیت امروز مشخص شد این بود که از 34 سال مدیریت سلطانی فر در کشور 32 سال آن در سمت های سیاسی بوده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)