پرسپولیس نیوز : پس از حرف و حدیث های فراوان در خصوص رقم سنگین قرارداد باشگاه سپاهان با محمدرضا خلعتبری بازیکن سابق پرسپولیس این باشگاه امروز واکنش نشان داد.

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با یک خبرگزاری اعلام کرد «قرارداد خلعتبری با این باشگاه یک میلیارد و 200 میلیون تومان است، همچنین خلعتبری مبلغ 350 هزار دلار پول رضایت نامه باشگاه عجمان را هم خودش پرداخت کرد تا بتواند در سپاهان بازی کند!»

 

تحلیل ساده ریالی همین خبر یک بندی بدون کنار هم قرار دادن هیچ دلیل و برهان دیگری توهین آشکار مسئولان سپاهان به شعور مخاطبان را نشان می دهد.

 

خلعتبری 350 هزار دلار از جیب شخصی خود با دلار 3140 تومانی به عجمان پرداخت کرده و با یک حساب سرانگشتی یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه کرده تا به عضویت باشگاه سپاهان دربیاید و از این تیم یک میلیارد و 200 میلیون تومان علی الحساب برای یک فصل دریافت کند.

 

یعنی یک میلیارد و 100 میلیون نقد پرداخت کرده تا اگر تمام حق و حقوقش در طول فصل از سوی سپاهان پرداخت شد یک میلیارد و دویست میلیون تومان دریافت کرده و 100 میلیون سود کند و یک فصل برای این تیم با مبلغ 100 میلیون تومان بازی کند!

 

اینکه ریخت و پاش های دوستانی که تیمشان بعد از سالها از رسیدن به رقابت های آسیایی دور مانده سر به فلک کشیده و سقف 15 میلیاردی هزینه ها را تبدیل به کف هزینه کرده اند توجیه خوبی برای دادن دروغ به این خنده داری به خورد مردم و رسانه ها نمی شود. آقایان اگر هم می خواهند قانون را دور بزنند و با زیرمیزی بازیکن بگیرند بهتر است سر و شکل بهتری برای آن درست کرده و دروغ های باورپذیرتری به خورد مخاطبان بدهند.

 

تازه این وقتی جالب تر می شود که بدانیم خلعتبری چیزی نزدیک به همین پول را می توانست با ماندن در پرسپولیس هم بگیرد و با حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشتریان بهتری هم پیدا کند و در برابر افکار عمومی و هواداران قرار نگیرد.

 

یک نفر نیست از دوستان بپرسد بازیکنی که تا چند ماه پیش برای گذران زندگی خود چک دستی 50 میلیونی از رفقایش می گرفت چطور یک شبه گنچ پیدا کرده و یک میلیارد و 100 میلیون نقد به جیب عجمان امارات می ریزد تا رضایتنامه اش را بگیرد.

 

برخلاف خواست دوستان ما خوشمان نمی آید جیگر فرض شویم و این پرداختی را به حساب هزینه های ثبت نشده زردپوشان اصفهانی می گذاریم و با این حساب یعنی جمع رقم 1/2 میلیاردی اعلامی خود دوستان با 1/1 میلیاردی مبلغ رضایتنامه چیزی حدود 2/3 میلیارد تومان هزینه تنها یک بازیکن سپاهان طبق محاسبه پرسپولیس نیوز برای لیگ چهاردهم می شود. به این ها جمع هزینه های قرارداد نفراتی چون هادی عقیلی ،  محرم نویدکیا، لوسیانو پریرا ، عبدالله کرمی ، وریا غفوری ، رسول نویدکیا  ، یعقوب کریمی، شجاع خلیل زاده ، علی حمودی ، زلاتکو کرانچار و تمام دستیارانش را هم اضافه کنید که اگر برای هر بازیکن کف قیمت اعلامی خودشان یعنی 800-900 میلیون تومان و برای کل کادر فنی هزینه ای حداکثر در حدود 2 میلیارد تومان را در نظر بگیریم هزینه این 10 بازیکن و کادرفنی به تنهایی به 12 میلیارد تومان می رسد.

 

حالا این تصمیم با شماست که باور کنید کل هزینه های 8 بازیکن بزرگسال دیگر + بازیکنان امید + هزینه های باشگاه و تیم در طول لیگ با 2/5 میلیارد تومان پرداخت شده و سقف بودجه سازمان لیگ رعایت می شود یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)