بعد از 20 سال حضور مداوم در عرصه مستطیل سبز و فوتبال ایرانی، مهدی مهدوی کیا با تجربه تر از آن شده که ابزار دست دیگران باشد.

گل ؛ 11 سال بازی در بوندس لیگا شوخی نیست. جدا از توانایی های فوتبالی باید در سرزمینی که یک نیمه آلمانی هم بر غیر ژرمن ترجیح داده می شود، باید آن قدر سیاستمدار و باهوش باشی که قلب هامبورگی ها را تسخیر کنی
درست است این اواخر مهدی نتوانست با جبر زمان بجنگد و در نهایت هم به آن شکل غریبانه از میادین خداحافظی کرد ولی به هرحال آن قدر تجربه دارد که به این راحتی ها بازیچه و ابزار دست دیگران نشود.
او خوب متوجه شد که پیشنهاد عضویت در هیات مدیره ای که عزل و نصب اعضایش به اشاره یک وزیر بند است، نه برای استفاده از این اسطوره 2 دهه اخیر فوتبال ایران بلکه برای یک بازی سیاسی – ورزشی است . معلوم بود که وزارتی ها تصور می کردند مهدوی کیا با دلخوری هایی که بابت مسائل پیش آمده در ماههای آخر حضورش در پرسپولیس پیشنهاد عضویت در تیم آنها را قبول کرده و رای خود را هم بر علیه رویانیان خواهد داد ولی مهدی درست برخلاف محمود خوردبین در این دام نیفتاد و به بهانه وقت گذاشتن برای فوتبال پایه در آسیا دست رد به پیشنهاد عضویت در هیات مدیره پرسپولیس زد.
به هرحال  او مردی نیست که با یک پست نیمه اجرایی وسوسه بشود ، حتی اگر در درون خود با مدیران فعلی پرسپولیس کدور ت هایی هم داشته باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)