و اینگونه دست عدالت خدا بالاتر از دست هدایتی قرار می گیرد؟!

مرجع خبری پرسپولیس : على كريمى بازيكن تيم استيل آذين روز گذشته در جريان تمرينات اين تيم دچار مصدوميت شد و تمرينات را ترك كرد.

كريمى روز گذشته در تمرين استيل آذين مصدوم شد و كنار زمين مورد معاينه پزشك تيم قرار گرفت. كريمى با اجازه كادرفنى تمرينات را ترك كرد. گفته مى شود مصدوميت على كريمى جدى است و احتمال دارد به بازى بعدى استيل آذين با پرسپوليس نرسد؛ البته شدت مصدوميت كريمى امروز پس از انجام معاينات بيشتر مشخص مى شود.

 چنانچه مستحضر باشيد ، جلسه رسیدگی به تخلف علی کریمی که به دلیل حوادث دیدار استیل آذین و تراکتورسازی و همچنين استيل آذين و سپاهان قرار بود روز گذشته در کمیته انضباطی برگزار شود، به دلايل نا معلومي به روز دهم آبان يعني پس از ديدار استيل آذين در برابر پرسپوليس موكول شده بود تا بدينوسيله علي كريمي امكان بازي در برابر تيم سابق خود را پيدا كند .

اتخاذ اين تصميم شايعات اعتراض آميز بسياري را خصوصا در بين هواداران تيم فوتبال پرسپوليس مبني برامكان وجود لابي هدايتي با فدراسيون فوتبال براي بازي كردن كريمي در برابر تيم سابقش گسترش داده بود كه حالا در صورت نرسيدن كريمي به بازي مقابل شاگردان كرانچار به جهت مصدوميت بايد گفت: … و اينگونه دست عدالت خدا بالاتر از دست هدايتي قرار مي گيرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)