مرجع خبری پرسپولیس : در بازار پرتورم فوتبال ایران هستند بازیکنانی مثل علی کریمی که این روزها بی سر و صدا تمرین می کنند. بازیکنانی ارقام میلیاردی به باشگاه ها پیشنهاد می کنند که هیچکدام از توانایی های کریمی در وجودشان دیده نمی شود!

 

علی کریمی بدون جار و جنجال با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کرد و سقف قرارداد هم در خصوص او رعایت شد. مسئله ای که نشان می دهد او این روزها به خاطر پول تمرین نمی کند. علی کریمی مثل سایر فوتبالیست های وطنی با پروسه تازه به دوران رسیدگی دست و پنجه نرم نمی کند.

 

جادوگر تا دلتان بخواهد لباس های مارک دار پوشیده و BMW های گران قیمت سوار شده. ملک هایی هم که باید به نام کریمی می شد تا امروز به نام او سند خورده و طبیعی است که مثل باقی فوتبالیست های تازه به دوران رسیده برای پول دست و پا نمی زند.

 

 

آنها که فوتبال را عرصه ای برای عقده گشایی می بینند و برای دور زدن قانون سقف قرارداد به هر شیوه ذلت باری تن می دهند. بازیکن تنبل فوتبال ایران که هیچوقت دل و دماغ تمرین کردن نداشت امروز شاگرد اول تمرینات پرسپولیس است.

 

خیلی حرف است، علی کریمی باشی، به هر چه می خواهی رسیده باشی اما برای پیراهن محبوبت از جان و دل مایه بگذاری. شماره 8 که بعد از حضور در شالکه با بدنی ورزیده و آمادگی خیره کننده به پرسپولیس پیوست به نظر می رسد در ماه های کوتاه حضور دوباره اش در بوندس لیگا از رائول گونزالس هم الگوبرداری کرده است.

 

بله؛ علی کریمی از رائول بزرگ که روزی ستاره بزرگترین تیم جهان رئال مادرید بود الگوبرداری کرد. سخت کوشی رائول در تمرینات شالکه آنهم در 35 سالگی آنقدر تاثیرگذار بود تا حالا علی کریمی 33 ساله شاگرد اول پرسپولیسی ها باشد!

 

حالا یک علی کریمی است و یک پرسپولیس و این همه هوادار. شاید او تنها فوتبالیست فعلی ایرانی باشد که حضورش برای آمدن ده ها هزار هوادار به ورزشگاه ها کفایت کند. بازیکنی که با بی اعتنایی به پول و قرارداد و به خاطر عشق به پیراهن پرسپولیس می خواهد علی کریمی متفاوتی برای فوتبال ایران باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)