مرجع خبری پرسپولیس : دکتر سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی طی حکمی حبیب کاشانی را تا زمان تعیین شدن مدیران جدید؛ به سمت سرپرستی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد. از سویی دیگر در یک حرکت هماهنگ و از پیش تعیین شده! تمام اعضای هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه از سمت خود استعفا دادند.
و اینگونه مردی که هیچوقت نتوانست محبوب هواداران باشد رفت…
سونامی که انتظارش را می کشیدیم بالاخره رخ داد و با امواج سهمگینش تمام چارت مدیریتی پرسپولیس را از هم پاشید, مردی که آمده بود تا از ویرانه ی پرسپولیس یک باشگاه بسازد شکست خورده و شاید مظلومانه میدان را ترک کرد. اینکه این رفت و آمد ها و حضور های چند ماه چقدر به نفع پرسپولیس و در بعدی وسیع تر به نفع فوتبال ماست سوالی است که همیشه در چنین شرایطی مطرح می شود و افسوس که برای آن هرگز به یک جواب کامل بر پایه یک استدلال درست تئوری و عملی نرسیدیم !!؛ اگر این استعفا ها و انتصاب ها مشکل گشا نیست پس چرا خواهان رفتن انصاری فرد شدیم و اگر هست چرا این همه تغییر با میانگین هر سال یک مدیرعامل باعث نشده حتی یک حرکت لاکپشتی به سمت رسیدن به یک باشگاه در حد نام پرسپولیس و هواداران میلیونی اش صورت پذیرد؟! واقعیت آن است که این رفت و آمدهای مکرر بجای آنکه درمان کنده باشند, فقط همچون یک مسکن قوی یا ضعیف درد پرسپولیس را به صورت مقطعی کاهش می دهند و پس از مدتی برای پرسپولیس نیمه جان عادی می شوند و دیگر اثری ندارند و این می شود که دوباره خواستار تغییر نوع آنتی بیوتیک مصرفی پرسپولیس می شویم و باز حکایت تکرار می شود!؛ آنچه که مشخص است اینکه پرسپولیس و هوادارانش به این مسکن ها معتاد شده اند!! مسکن هایی که مصرفشان عواضی دارند که در بلند مدت جانسوز تر از تحمل درد است.

امروز انصاری فرد رفت مثل مصطفوی,کاشانی, محمدحسن انصاری فرد, خطیب, غمخوار, پروین, عابدینی و … همه آنها در طول سال های اخیر آمدند تا تیم پرسپولیس را به معنای واقعی باشگاه پرسپولیس کنند اما در عمل هیچ یک نتوانستند گامی به سوی جلو بردارند. بی شک در بین این لیست بلند بالا بودند افرادی که می توانستند یک گام اساسی برای پرسپولیس بردارند و درمان کننده یکی از درد های پیکره از هم گسسته پرسپولیس باشند اما آنان نیک می دانستند که هر درمان را دوران نقاهتی است و ایشان فرصت عبور با پرسپولیس از این دوران را نخواهند یافت!! این شد که به نتیجه گرایی و خرید ستاره ها روی آوردند نتیجه نگرفتند, رفتند و فقط کوهی از بدهی های بی حساب و کتاب را برای مدیر بعدی به یادگار گذاشتد! باید پذیرفت که پرسپولیس نیازمند یک عمل جراحی سنگین و پس از آن یک دوران نقاهت طولانی است, آن عمل باید بدون ترس و بدست یک جراح حاذق و با در نظر گرفتن همه جوانب و عوارض انجام شود و بعد از آن هوادار باید پرستار پرسپولیسش شود تا او زودتر برخیزد و این یعنی باید به پرسپولیس زمان داد, زمانی برای ساخته شدن
بی انصافی است اگر عملکرد عباس انصاری فرد را به صرف عدم نتیجه گیری تیم جوانی که بیست بازیکنش هرکدام از جایی به این تیم آمده بودند مورد نکوهش قرار داد و کارنامه او را بد قلمداد کرد انصاری فرد اشتباهات زیادی در بستن و مدیریت بحران تیم داشت اما کارهای زیر بنایی و درستی هم کرد که نمونه انجام آن را تا به حال در پرسپولیس ندیده بودیم با این حال هیچوقت نتوانست با سکوهای ناراضی کنار بیاید و کار به آنجا رسید که دیگر نمی توانست حتی نقش همان مسکن را داشته باشد.! درد پرسپولیس جانکاه شده بود و نیاز به یک مسکن جدید برای آرام کردن این درد لازم بود چرا که با ادامه یافتن وضع سکوهای پر تنش قطعا در ادامه فصل پرسپولیس را به مرز خفگی می رساند.!! او شکست خورده در برنامه هایش رفت تا ما بخاطر تمام زحماتی که برای پرسپولیس کشید و همه توهین هایی که شنید از او تشکر و عذرخواهی کنیم و خود را برای استقبال از مدیرعامل جدید آماده نماییم بدون آنکه بدانیم این دفتر تا چند ورق خواهد خورد…
حالا جناب سعیدلو است که باید برای بازگرداند پرسپولیس به آرامش با دستی باز دست بکار شود او که اعلام کرده فعلا فقط می خواهد پرسپولیس را آرام کند در اولین حرکت مرد محبوب هواداران را سرپرست موقت باشگاه کرده, حرکت درستی که فرصت کافی برای یافتن بهترین چیدمان مدیریتی پرسپولیس را فراهم خواهد کرد. امیدواریم اولین حرکت جدی ایشان در سمت جدید برای پرسپولیس خوش یمن باشد. دکتر سعیدلو البته باید مقدمات جراحی بزرگ را هم آماده کند او می تواند همان دکتر حاذق و همان فرشته نجات پرسپولیس و هوادارانش گردد, اگر نخواهد پرسپولیس را به عنوان بیمار ثابت مطبش نگهدارد!!
امیدواریم دکتر هرچه زودتر تصمیم به جراحی این بیمار بگیرد و در آن موفق هم باشد.

نویسنده : محمد نوروزی

انتهای تحلیل اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)