پرسپولیس نیوز : هافبك مقدونيه اي تيم پرسپوليس گفت: بازي با سپاهان آخرين شانس ما براي آسيايي شدن است و انگيزه بسيار زيادي براي اين ديدار داريم.

ولاتكو كروز دانوسكي درباره ديدار تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: از قبل مي دانستم بازي سختي مقابل ذوب آهن داريم چون اين تيم براي ماندن در لیگ برتر مي جنگد. ذوب آهن براي بازي خانگي مقابل پرسپوليس انگيزه بسيار بالايي داشت و از ميزباني خود هم بهترين استفاده را كرد. با اين حال ما براي پيروزي به ميدان رفته بوديم اما به يك امتياز رسيديم.

وي درباره گلي كه در این بازی به ثمر رساند عنوان كرد: خوشحالم كه اين گل را به ثمر رساندم اما از نتيجه اي كه در اين بازي بدست آوردم ناراضي ام چون دوست داشتم با گل من پيروز شويم.

بازيكن پرسپوليس همچنين گفت: ذوب آهن تيم خوبي است و شايستگي هايش بيش از جایگاهش در جدول است. آن بازي براي ما تمام شده و از حالا بايد خود را براي فينال جام حذفي آماده نگه داريم. فتح فينال جام حذفی مهم است چون بدين وسيله به ليگ قهرمانان آسيا مي رسيم.

ولاتكو  در پاسخ به اين پرسش كه آيا از شرايطش در پرسپوليس راحت هست، ‌خاطرنشان ساخت: پرسپوليس تيم بزرگ و محبوبي است كه از تشكيلات و سازمان خوبي برخوردار است. پرسپوليس يكي از پرطرفدار ترين تيم هاي ايران است كه در اين فصل بنا به دلايلي به حق واقعي خود نرسيده اما من از حضور در پرسپوليس رضايت دارم به و بعد از برد مقابل داماش در نيمه نهايي حذفي و رسيدن به فينال مسابقات انگيزه ام براي درخشش در پرسپوليس بيشتر شد.

وی درباره فينال جام حذفي تاكيد كرد: ما تيم خوبي مثل داماش را شكست داده ايم و حالا بايد بازي سرنوشت ساز با سپاهان را برگزار كنيم. اين ديدار آخرين شانس ما براي آسيايي شدن است و انگيزه بسيار زيادي براي اين ديدار داريم. مهم ترين بازي ما در اين فصل بازي فينال با سپاهان است.

ولاتکو در پاسخ به اين سوال كه آيا سال بعد هم در پرسپوليس مي ماند يا خير،‌افزود: قرارداد من با پرسپوليس تا پايان فصل است و در پایان فصل با توجه به شرايط موجود تصميم مي گيرم كه بمانم يا بروم. هافبك پرسپوليس درباره هواداران اين تيم بيان داشت: پرسپوليس بهترين هواداران را در ايران دارد. آنها بهترين هستند. من كمتر چنين هواداران پرشور و علاقمندی را ديده ام.

اين بازيكن مقدونيه اي درباره حضور در تيم ملي كشورش گفت: من 30 سال سن دارم و 50 بازي ملي انجام داده ام كه مهمترين بازي ها را مقابل انگليس،‌هلند،‌ پرتغال و … انجام داده ام. اميدوارم بتوانم در ادامه فوتبالم هم براي تيم ملي كشورم مفيد باشم.

ولاتکو درباره شرایط فوتبال در مقدونيه به خبرنگار اوج اظهار كرد: با توجه به وضعيت اقتصادي در فوتبال مقدونیه بازيكنان ما مجبورند به تيم هاي غير مقدونيه اي بروند و در ليگ هاي ديگر کشورها بازي كنند.

وي  درباره پست بازي اش افزود: پست من هافبك راست است اما در هافبك چپ هم مي توانم بازي كنم. با اين حال در پرسپوليس هافبك راست بازي مي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)