خبرگزاری پرسپولیس :  ولاتکو گروز دانوسکی بازیکن مقدونیه‌ای تیم لیائونینگ چین با انجام تست پزشکی با پرسپولیس قرارداد بست.

این بازیکن مقدونیه‌ای سابقه 50 بازی در تیم ملی کشورش را دارد و امسال در تیم لیائونینگ چین که به عنوان دهم رقابت‌های سوپر لیگ چین دست پیدا کرده است، 25 بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.

این بازیکن 29 ساله که 176 سانتی متر قد دارد، از 18سالگی به عضویت تیم ملی کشورش در آمد و در سال 2002 به عنوان بهترین بازیکن جوان مقدونیه انتخاب شد.

ولاتکو گروز دانوسکی که نزدیک به 200 بازی در لیگ قبرس، مقدونیه و صربستان انجام داده است، سابقه بازی در تیم داماش دورود را هم دارد که ثمره این حضور 19 بازی و 6 گل زده بوده است.

او که سابقه قهرمانی در لیگ قبرس و مقدونیه را دارد، توانایی بازی در چند پست خط میانی در مرکز زمین و کناره ها را داشته و پس از تائید فنی از سوی یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس فیلم بازی، به تهران سفر کرده و تست پزشکی را هم انجام داده است. ولاتکو بر سر قرارداد با باشگاه به توافق نهایی رسیده و حتی درخواست ITC وی نیز از سوی واحد امور بین الملل باشگاه انجام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)