پرسپولیس نیوز : با گلزن تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در خصوص قهرمانی در جام حذفی ، پیراهن شماره 17 و حتی لیگ قهرمانان اروپا گفت و گویی انجام دادیم که در زیر می خوانید:

صحبت های زیادی در خصوص احتمال حضور تعدادی بازیکن در خط هافبک برای فصل آینده شنیده می شود، فکر می کنی سال آینده هم در لیست پرسپولیس باشی؟

من در جریان مذاکره با نفرات دیگر تیم ها نیستم. شایعه همه جا وجود دارد اما من صرف نظر از این مسائل تمام تمرکزم را روی موفقیت پرسپولیس گذاشتم، سعی می کنم در فینال جام حذفی و 2 بازی آینده لیگ عملکرد بهتری داشته باشم. من جو پرسپولیس را دوست دارم، این تیم هواداران فوق العاده ای دارد ، هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد به عنوان یک بازیکن حرفه ای خواهم پذیرفت.

 

بعضی از بازیکنان پرسپولیس در این فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، نظر تو در این خصوص چیست؟

دروگبا و آنلکا بازیکنان بسیار بزرگی هستند که با قراردادهای کلان به چین رفتند اما در این کشور موفق نبودند و سر از گالاتاسرای و یوونتوس در آوردند، بنابراین من معتقدم حتی بزرگترین بازیکنان جهان هم در مقطعی ممکن است دچار افت شوند و این اصلا عجیب نیست.

 

فکر می کنی قهرمانی در جام حذفی چقدر در سرنوشت گل محمدی اثر دارد؟

اگر یحیی گل محمدی از ابتدای فصل در پرسپولیس بود، ما قهرمان لیگ می شدیم ، الان هم مدعی اول قهرمانی جام حذفی هستیم، بنابراین احساسم می گوید گل محمدی فصل آینده هم در پرسپولیس می ماند.

 

در مورد پیراهن شماره 17 پرسپولیس که به تن می کنی چه صحبتی داری؟

وقتی به پرسپولیس آمدم مدیر برنامه هایم این شماره را برایم انتخاب کرد اما خوشحالم شماره ای را که به تن «فرشاد پیوس» یکی از اسطوره های پرسپولیس بوده به تن می کنم.

 

گل محمدی می تواند مقابل سپاهان، پرسپولیس را به قهرمانی جام حذفی برساند؟

فکر می کنم از زمانی که گل محمدی آمده نتایج قابل قبولی کسب کرده، بازی های منطقی، رسیدن به فینال، کمترین باخت از زمان آمدن سرمربی جدید باعث شده با بگویم یحیی گل محمدی پرسپولیس را قهرمان جام حذفی می کند.

 

فینال جام حذفی کجا برگزار شود به سود پرسپولیس خواهد بود؟

2 بازی باقی مانده لیگ را تمرینی برای فینال جام حذفی می دانم، فکر می کنم پرسپولیس در هر شهری بازی کند قهرمان می شود. ما حتی اگر در اصفهان با سپاهان بازی کنیم، تماشاگران پرسپولیس کمتر از رقیب نخواهند بود، ضمن اینکه من اطلاع چندانی از شرایط سایر ورزشگاه های ایران ندارم.

 

در مورد لیگ قهرمانان اروپا چه نظری داری؟ فکر می کنی کدام یک از 4 تیم مرحله نیمه نهایی قهرمان خواهند شد؟

من طرفدار رئال مادرید هستم و فکر می کنم مورینیو می تواند رئال را برای دهمین بار قهرمان کند. به نظرم رئال مادرید و بارسلونا در فینال یک بازی تمام اسپانیایی را برگزار می کنند و رئال با شکست دادن بارسلونا قهرمان می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)