پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بدشانسی‌های پرسپولیس در لیگ برتر از اولی که به این تیم آمدم هدف ما قهرمانی در جام حذفی بود.

ولادتکو گرودانوسکی در خصوص بازی مقابل پیکان اظهار داشت: ما در بازی مقابل پیکان خیلی خوب بازی را شروع کردیم اما روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد ولی خوشبختانه با هنر مربیان و انگیزه‌ای که داشتیم به بازی برگشتیم و با یک نتیجه خوب و روحیه‌بخش بازی را تمام کردیم.

وی افزود: از اولی که به پرسپولیس آمدم با توجه به بدشانسی‌هایی که در لیگ برتر این تیم کسب کرده بود دنبال قهرمانی در جام حذفی بودیم که من مطمئنم با توجه به شرایط تیم این جام را خواهیم گرفت و جام حذفی ایران در سال جدید برای پرسپولیس است.

این بازیکن ادامه داد: من شک ندارم با توجه به شرایط تیمی و انگیزه‌ای که در بازیکنان است ما مدعی درجه یک قهرمانی هستیم اما هرگز نباید دیدار با داماش را دست کم بگیریم و باید با قدرت مقابل این تیم ظاهر شویم. خوشبختانه الان نیز با آمدن کریمی تیم به یکباره تقویت و پرقدرت‌تر شده است.

ولادتکو تصریح کرد: علی کریمی بدون شک یک وزنه تأثیرگذار برای پرسپولیس است و شاید با حرکاتش که خاص خودش است ترس را به جان حریفان بیندازد. این موضوع برای همه پرسپولیسی‌ها یک هدیه خوب در سال جدید بود و حتی می‌تواند به نفع فوتبال ایران باشد.

ولادتکو در پاسخ به این سئوال که آیا سال آینده قصد ماندن در این تیم را دارد یا خیر گفت: هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنم اما طبیعی است اولویت اولم در ایران پرسپولیس است چون هواداران بی‌شمار و خونگرمی دارد اما همه چیز آخر فصل مشخص می‌شود. در روزی که ما قهرمان جام حذفی شویم و من هم بهترین تصمیم را بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)