پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخلاف آنچه تصور می‌کردم بازی با سایپا آسان بود و توانستیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم.

ولادتکو در مورد دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: تصور می‌کردم بازی سختی داشته باشیم و فکر می‌کردم سایپا تیم محکمی باشد ولی زمانی که بازی شروع شد فهمیدم برعکس آنچه فکر می‌کردم بازی راحتی داریم. گل زودهنگامی هم زدیم و تاکتیک تیمی خود را به سایپا دیکته کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم آنها به بازی برگشتند اما دیگر دیر شده بود. پرسپولیس روز خوبی را پشت سرگذاشت. سه امتیاز شیرین گرفتیم.

ولادتکو در مورد اینکه چرا از نظر بدنی در شرایط ایده آل نیست و همواره در دقایق 60 تا 70 تعویض می‌شود گفت: من از لیگ چین آمدم. لیگی که 4 ماه پیش تمام شده و طبیعی است که به اندازه بازیکنان پرسپولیس آماده نباشم زیرا همراه آنها در تمرینات بدنسازی نبودم. البته با گذشت زمان به شرایط ایده آل می‌رسم.

هافبک پرسپولیس در مورد دیدار با ذوب آهن در جام حذفی گفت: مسابقات حذفی تنها شانس پرسپولیس برای رسیدن به رقابت‌های آسیایی است. بنابراین می‌خواهیم که در این جام قهرمان شویم و هم هواداران‌مان را راضی کنیم و هم به آسیا برسیم. در آن دیدار با تمام توان به میدان می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)