پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل خطاهای مکرر و عجیبی که در دیدار مقابل ذوب‌آهن روی من شد هنوز هم بدن درد دارم.

ولادتکو درباره بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: در نیمه اول دیدار مقابل این تیم خوب ظاهر شدیم و برای ما بردن حریف خیلی مهم بود.

وی افزود: الآن شرایط پرسپولیس طوری است که نه برای قهرمانی می‌جنگد نه برای سقوط پس این هنر مربیان تیم بود که به بچه‌ها انگیزه زیادی برای برد داده بودند.

وی ادامه داد: به هر حال فاصله زیادی تا بالای جدول داریم و باید صددرصد به فکر پیروزی مقابل سپاهان باشیم. تلخ است اما از لیگ باید خداحافظی کنیم.

وی در خصوص درگیری‌های مکررش با بازیکنان ذوب‌آهن در اصفهان نیز گفت: متأسفانه چندین بار من را در صحنه‌های مختلف زدند، نگران بودم و حتی الآن هم همه بدنم درد می‌کند. تعجب می‌کنم که دلیل برخوردهای بازیکنان ذوب‌آهن با من چه بود.

هافبک قرمزپوشان خاطرنشان کرد: اما این هم جزئی از فوتبال است و اعتراضی ندارم. ما الآن در خواب و بیداری به فکر برد در مقابل سپاهان هستیم و مطمئن باشید برای این دیدار همه لحظه‌شماری می‌کنیم.

ولادتکو در خصوص گلزنی‌اش نیز گفت: خیلی خوشحال شدم وقتی شادی هواداران را دیدم. به همین دلیل خواستم به سمت آنها بروم تا خوشحالی‌ام را با آنها تقسیم کنم، امیدوارم در بازی برابر سپاهان نیز بتوانیم در هر کجای ایران که شد دل هواداران‌مان را شاد کنیم. چون به غیر از این هدف دیگری نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)