سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از درخشش ˈزلاتان ابراهیموویچˈ در دیدار مقابل انگلیس فاش کرد که این بازیکن در 16 سالگی قرار بود با تیمش قرارداد ببندد اما نشد.

به گزارش منابع خبری، ابراهیموویچ هفته گذشته در جریان دیدار تیم های ملی سوئد و انگلیس چهار گل زیبا به ثمر رساند تا تیم کشورش با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد.

گل چهارم او در این بازی به قدری تماشایی بود که بسیاری به آن لقب زیباترین گل سال را داده اند.

ˈآرسن ونگرˈ پس از اینکه نام ابراهیموویچ به خاطر درخشش در این بازی بر سر زبان ها افتاد، گفت: او وقتی که نوجوان بود مدتی را با ما تمرین کرد اما در نهایت تصمیم گرفت به تیم دیگری برود. این اتفاق برای خیلی از بازیکنان می افتد. رونالدو هم اینجا بود.

وی افزود: زلاتان وقتی 16 ساله بود از او خواستم که به صورت آزمایشی با ما تمرین کند ولی او این کار را نکرد و من هم با او قرارداد امضا نکردم.

سرمربی آرسنال ادامه داد: من بیشتر طرفدار گل های تیمی هستم تا هنرنمایی های فردی ، اما باید بگویم که گل آخر ابراهیموویچ استثنایی بود. ترکیبی از انعطاف پذیری، قدرت و مهارت. او به دلیل اینکه قبلا سه گل زده بود، اعتماد به نفس بالایی داشت و خیالش راحت بود. این نشان می دهد که داشتن اعتماد به نفس در ورزش ما چقدر مهم است تا بازیکن بتواند با آزادی و بدون هیچ ترسی کارش را انجام بدهد.

وی تأکید کرد: با وجود این زدن گلی مثل این، کار یک ورزشکار عادی نیست. شما باید یک ورزشکار خارق العاده باشید تا بتوانید چنین کاری انجام بدهید. می گویند او استاد کونگ فو است و ما این را چهارشنبه شب دیدیدم.

ونگر همچنین خاطر نشان کرده است، از اینکه از ابراهیموویچ خواسته به صورت آزمایشی در تمرینات آرسنال شرکت کند و با این کار یکی از بهترین مهاجمان جهان را از دست داده است، پشیمان نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)