سرمربی آرسنال در واکنش به پنالتی دوم تیمش اعلام کرد اگر تصمیم داور اشتباه بوده، عذرخواهی می‌کند.

 
  •  
  •  
  •  

آرسن ونگر پس از اینکه سانتی کازورلا شیرجه زد تا یک پنالتی در جریان پیروزی 2 بر صفر آرسنال مقابل وست‌بروم به سود تیمش بگیرد عذرخواهی کرد.

بازیکن اسپانیایی هنگام خطای استیون رید خودش را به درون محوطه جریمه وست‌بروم انداخت تا یک پنالتی به سود تیمش گرفته شود. مایکل آرتتا دو پنالتی را به سود آرسنال به گل تبدیل کرد.

تکرار صحنه خطا نشان داد که رید هیچ برخوردی با کازورلا نداشته است و ونگر بابت اینکه نباید به سود تیمش پنالتی گرفته می‌شد عذرخواهی کرد.

وی اظهار داشت: اگر پنالتی نبود، معذرت می‌خواهم. با سانتی در این باره صحبت کردم. وی گفت که برخوردی با رید داشته و باعث شده که تعادلش به هم بخورد.

آرسن ونگر ادامه داد: تصمیم سختی بود. ممکن بود بر علیه شما باشد که در این بازی به سود ما بود. منظورم این است که وقتی بازیکنی در محوطه جریمه به زمین می‌افتد بر عهده داور است که پنالتی اعلام کند یا خیر. البته من با کازورلا در این باره صحبت خواهم کرد. نگران نباشید.

سرمربی آرسنال خاطرنشان کرد: روی پنالتی اول کمی خوش‌شانس بودیم زیرا داور ممکن بود آن را بگیرد یا نه. در ادامه بازی موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم؛ دروازه خود را بسته نگه داشتیم و روحیه خوبی نشان دادیم. این تمام کاری بود که می‌توانستیم انجام بدهیم. کارمان را بسیار خوب انجام دادیم.

وی افزود: دروازه‌بان آنها در ابتدای بازی بسیار خوب کار کرد و ما کمی عصبی بودیم؛ اما می‌توانستید ببینید که ما برای جنگیدن آماده بودیم و می‌دانستیم که باید این بازی را ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)