سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن پس از شکست شاگردانش مقابل آستون‌ویلا عملکرد داور این بازی را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش تسنیم، آرسنال فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با شکست شروع کرد تا هواداران این تیم آرسن ونگر را مورد لطف خود قرار داده و او را هو کنند. توپچی‌های لندن شب گذشته (شنبه) در هفته اول لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات با نتیجه 3 بر یک مغلوب آستون‌ویلا شدند تا سیاست‌های ونگر در فصل نقل‌و‌انتقالات بیشتر از گذشته مورد انتقاد قرار بگیرد.

ونگر پس از اتمام این دیدار با انتقاد از داوری این دیدار گفت: آنتونی تیلور در این دیدار قضاوت خوبی نداشت ولی بیشتر از نحوه قضاوت وی از نفس داوری‌اش در این بازی ناراحتم. شما نظر من را در مورد داوری پرسیدید ولی من نمی‌توانم دروغ بگویم چون داوری اصلا خوب نبود.

وی افزود: کمک داور مسابقه به من گفت که او پنالتی نگرفته در حالی که کاملاً به صحنه نزدیک بود. نمی‌دانم چرا داور مسابقه که اول پنالتی نگرفته بود به یکباره نظرش تغییر کرد و برای آستون‌ویلا پنالتی گرفت؟! این موضوع خیلی برایم جالب است. با وجود تصمیمی که تیلور در این بازی گرفت می‌توانستیم برنده میدان باشیم.

هواداران آرسنال در این دیدار با سر دادن شعارهایی نظیر «یه کم پول لعنتی رو خرج کنید» و «خرج کن، خرج کن، خرج کن» نارضایتی خود را از نحوه عملکرد این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات اعلام کردند.

سرمربی 63 ساله آرسنال با ابراز رضایت از ترکیب تیم کنونی‌اش اظهار داشت: اگر از من بپرسید که می‌توانستم با همین بازیکنانی که در اختیار دارم برابر آستون‌.یلا به برتری برسم باید بگویم که بله می‌توانستم. ما این بازی را به داوری باختیم نه آستو‌ن‌ویلا!

وی همچنین تصریح کرد: اگر ما پول خرج نمی‌کنیم برای این است که بازیکن موردنظرمان را پیدا نکرده‌ایم. اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم آماده خریدش هستیم. هواداران می‌گویند که بازیکن بخرید! بازیکن بخرید! بازیکن بخرید! اما به من بگوئید چه کسی را باید بخریم. مشکل ما همین است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)