سرمربی فرانسوی فاش کرد که کاملا با اهدا جوایز فردی برای ورزش های تیمی مخالف است و اعلام کرد که تلاش می کند تا دادن چنین جوایزی متوقف شود.

 

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، با انتقاد از هیاهویی که در مورد توپ طلا به وجود آمده، مخالفتش را با اهدا چنین جوایزی اعلام کرد.

در حالی که کمتر از 40 روز به اعلام برنده توپ طلای امسال باقی مانده، بحث در مورد نفر برنده از بین فرانک ریبری و کریس رونالدو، که به نظر می آید شانس بیشتری از لیونل مسی دارند، به شدت بالا گرفته است.

اما سرمربی فرانسوی فاش کرد که کاملا با اهدا جوایز فردی برای ورزش های تیمی مخالف است و اعلام کرد که تلاش می کند تا دادن چنین جوایزی متوقف شود.

او به تله فوت گفت:" توپ طلا را به چه کسی می دهم؟ به هیچ کسی. من مخالف جوایز فردی هستم. این مهر تاییدی بر فردگرایی است که روح ورزش فوتبال در تضاد است.

من به شدت با این جایزه مخالفت هستم و علیه آن مبارزه می کنم چون به فوتبال ضربه می زند. اهدا چنین جوایزی به طور ناخودآگاه باعث می شود تا بازیکن به سمت ارائه نمایش های فردی گرایش پیدا کند."

این در حالی است که فیفا بعد از نمایش های خوب رونالدو در مرحله پلی آف جام جهانی، مهلت رای دادن برای توپ طلا را برای دو هفته تمدید کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)