سرمربی آرسنال پس از شکست برابر بایرن مونیخ در خانه خودی با اشاره به کار سختی که پیش رو دارند اعلام کرد به دیدار برگشت امیدوار است.

  •  
  •  
  •  

به نقل از ساکرنت، آرسنال در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خودی با نتیجه 3 بر یک مغلوب بایرن مونیخ آلمان شد.

در این دیدار تونی کروس 7، توماس مولر 21 و ماریو ماندزوکیچ 77 برای بایرن مونیخ گل زدند و تنها گل آرسنال را نیز لوکاس پودولسکی، بازیکن پیشین باواریایی‌ها در دقیقه 55 وارد دروازه تیم پیشین خود کرد.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: بگذارید حقیقت را پنهان نکنیم. دیدار برگشت کاری بسیار سخت برابر تیمی با کیفیت خواهیم داشت. باید بهترین نمایش‌مان را در خاک آلمان ارائه کنیم و امیدوار باشیم اوضاع بر وفق مراد ما پیش برود. می‌دانستیم که در رویارویی با بایرن 2 دیدار سخت خواهیم داشت که یکی از آنها را واگذار کردیم. در دیدار برگشت باید هر چه داریم را به کار گیریم تا بتوانیم همه چیز را به سود خودمان برگردانیم.

ونگر افزود: برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم که از هر فرصتی که ایجاد می‌شد نهایت استفاده را می‌برد. البته ما نیز کمی عصبی عمل کردیم و در مقابل، بایرنی‌ها با نهایت آرامش در زمین حضور پیدا کرده که موجب شد بهای سنگینی برای آن بپردازیم. زمانی که گل زدیم و نتیجه را 2 بر یک کردیم، به نظرم رسید که خیلی ساده می‌توانیم گل دیگری را وارد دروازه بایرن کنیم ولی زمانی که آنها گل سوم را زدند، احساس کردم می‌توانند گل چهارم را نیز وارد دروازه ما کنند. ما نتوانستیم ساختار تیمی خودمان را حفظ کنیم. 10 دقیقه پایانی این دیدار سخت‌ترین لحظه‌هایی بود که تجربه کرده‌ام. البته به عقیده من اوضاع می‌تواند خیلی سریع تغییر کند و تا 3 هفته دیگر ما بتوانیم به عنوان تیم صعود کننده به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

گفتنی است دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال 13 مارس (23 اسفند) در آلیانس آره‌نا برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)