سرمربی آرسنال اعتراف کرد او هم یکی از کسانی است که به جذب ستاره انگلیسی خط حمله شیاطین سرخ تمایل دارد و گفت مشکلات کاپیتان پیشین تیمش در نیوکمپ را درک می‌کند.

آرسن ونگر در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اظهار داشت: وین رونی برای هر کسی در دنیای فوتبال بازیکنی جالب است. در واقع چه تیمی هست که نخواهد او را در اختیار داشته باشد. به نظر من اولین چالش دیوید مویس به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد این است که راهی برای نزدیک شدن به وین رونی و متقاعد کردن او برای ماندن در اولدترافورد پیدا کند.

ونگر افزود: اینکه این کار شدنی است یا نه به شخصیت او و همچنین موضعی که رونی در آن قرار گرفته بستگی دارد. تماشای تلاش او برای متقاعد کردن رونی جالب خواهد بود.

گفته می‌شود آرسنال برای خرید بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی بودجه‌ای نزدیک به 80 میلیون یورو دارد که بخشی از آن از محل در‌آمد عقد قراردادی جدید با کمپانی ورزشی پوما به عنوان اسپانسر جدید توپچی‌ها تامین خواهد شد. طبق گزارش‌هایی که روز گذشته منتشر شد، پاری‌سن‌ژرمن هنوز پای پیشنهاد قبلی خود برای جذب رونی ایستاده و حاضر است برای جذب این بازیکن 27 ساله حقوقی معادل 350 هزار یورو در هفته بدهد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از ابراز تمایل به خرید رونی به وضعیتی که سسک فابرگاس، کاپیتان پیشین آرسنال در حال حاضر در بارسلونا دارد اشاره‌ای کرد. نیمکت نشینی‌های پیاپی فابرگاس در فصلی که گذشت سبب انتشار شایعاتی در خصوص جدایی او از اسپانیایی‌ها برای پیوستن به تیم‌های همچون منچستریونایتد شد.

ونگر در این خصوص تصریح کرد: به نظر من در حال حاضر فابرگاس دچار کمبود اعتمادبه‌نفس شده است، چون دیگر به عنوان بازیکنی در ترکیب اصلی تیمش شناخته نمی‌شود. سسک بازیکنی پرشور است، بازیکنی با توانایی‌های بالا که اگر فرصت حضور در تمام بازی‌های تیمش را به دست نیاورد ضربه خواهد خورد. این آن چیزی است که او را آزار می‌دهد. وقتی چند بازی در میان به میدان می‌روی، هرگز نمی‌توانی اعتمادبه‌نفسی که برای خوب بازی کردن لازم داری را به دست آوری.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)