این مربی اسپانیایی که فردا شب با ناپولی مقابل توپچی ها قرار خواهد گرفت، فصل گذشته جانشین دی متئو در استمفوردبریج شد و آبی ها را در لیگ اروپا به قهرمانی رساند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که باشگاه چلسی رفتار بسیار بدی با رافا بنیتس، سرمربی سابق شان، داشتند.

این مربی اسپانیایی که فردا شب با ناپولی مقابل توپچی ها قرار خواهد گرفت، فصل گذشته جانشین دی متئو در استمفوردبریج شد و آبی ها را در لیگ اروپا به قهرمانی رساند اما هواداران چلسی هرگز او را به سرمربی تیم شان نپذیرفتند.  

ونگر در پاسخ به این سوال که آیا با بنیتس بد رفتار شد، گفت:" بله. هواداران با او بدرفتاری کردند زیرا انتظار نداشتند او هدایت چلسی را برعهده بگیرد اما او خوب کار کرد. او با این فشارها کنار آمد.
وقتی زمان سپری شود، هواداران می فهمند که او خوب کار کرد."

بنیتس در ابتدای تابستان هدایت ناپولی را برعهده گرفت و تیمش هنوز شکستی در این فصل نداشته است. به همین دلیل، ونگر در انتظار یک دیدار دشوار است.
"  فکر می کنم او مربی بزرگی است. او این را ثابت کرده است. به همین خاطر، وقتی مقابل تیم های او قرار می گیرد، می دانید که دیدار دشواری خواهد بود.
ما برای این دیدار آماده ایم و به توانایی های مان اطمینان داریم.
فرم ما در دیدارهای خانگی مهم است. ما سه امتیاز از دیدار خارج از خانه مقابل مارسی گرفتیم. می دانیم که در خارج از خانه در فرم خوبی هستیم، به همین خاطر معتقدم که دیدارهای مان مقابل هر سه تیم در خانه اهمیت زیادی دارد."

آرسنال در حال حاضر با 15 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد اما ونگر معتقد است نام بردن از تیمش به عنوان مدعی اصلی قهرمانی خنده دار است.
" فکر می کنم مهمترین کاری که ما باید انجام بدهیم، این است که بین جاه طلبی و تواضع، توازن ایجاد کنیم.
جاه طلبی نیاز است زیرا ما به دنبال قهرمانی هستیم اما نیاز به تواضع هم هست زیرا تنها 6 بازی انجام داده ایم. به همین خاطر صحبت از قهرمانی در این مقطع خنده دار است.
آنچه ما باید انجام بدهیم این است که همین روند را ادامه بدهیم. فکر می کنم تیم از تواضع لازم برخوردار است و می تواند به پیشرفتش ادامه بدهد."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)