سرمربی توپچی‌های لندن ممکن است در پایان فصل این تیم را ترک کند.

  •  
  •  
  •  

به نقل از ساکرنت، آرسنال در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس نتیجه ناامید کننده دیگری گرفت و با نتیجه 2 بر صفر در خانه مغلوب سوانسی سیتی شد.

2 گل دیر هنگام از میچو، چهارمین شکست فصل توپچی‌های لندن را رقم زد تا آرسنال پس 15 دیدار در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تعدادی از هواداران این تیم در جریان دیدار روز شنبه عملکرد تیم را زیر سوال برده و بازیکنان را هو کردند. پیش از دیدار نیز «جنبش شال‌گردن سیاه» که چندی پیش شکل گرفته بود، با تجمع در نزدیکی ورزشگاه نارضایتی خود را از این شرایط اعلام کردند.

آرسن ونگر که از سال 1996 هدایت آرسنال را به عهده دارد، پس از این دیدار اعلام کرد ممکن است از شغل خود استعفا دهد. این مربی فرانسوی در این خصوص به نشریه میل گفت: همواره تصمیم‌ها باید در پایان فصل گرفته شوند. اکنون هیچ چیز مشخص نیست. می‌دانم که در همه جای تیم مشکل داریم. این شانس خوبی برای ما است که در کنار هم بمانیم و به همه ثابت کنیم که تیم بزرگ و خوبی داریم.

در ادامه از ونگر سوال شد که آیا از دیدن تیمش در میانه‌های جدول راضی است یا نه. وی در پاسخ گفت: مشخص است که از این موضوع ناراحت هستم ولی به هیچ وجه نگران نیستم. باید کیفیت از دست رفته‌مان را بازیابیم تا بتوانیم به جایی که به آن تعلق داریم بازگردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)