خبرگزاری پرسپولیس :  با پرسپوليسي شدن رضا حقيقي شايعه جدايي سامان آقازماني از اين تيم هر روز بيش از قبل قوت مي‌گيرد.

سامان آقازمانی که طی هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس منتشر شده بود به احتمال زیاد در نیم‌فصل به این تیم می‌پیوندد.

تنها نکته‌ای که هنوز قطعی نشده است، نظر نهایی مانوئل ژوزه است که اگر جدایی آقازمانی با موافقت او همراه شود، وی در نیم‌فصل پیراهن پیکان را بر تن خواهد کرد. این در حالی است که آقازمانی در آغاز فصل قرارداد دو ساله‌ای با پرسپولیس امضا کرد و به همین دلیل در صورت حضور در پیکان با این تیم قراردادی قرضی به مدت نیم‌فصل منعقد خواهد کرد.

عبدالله ویسی درباره شرایط تیم پيكان بعد از شکست مقابل استقلال گفت: در حالی که همه انتظار داشتند تیم عبدالله ویسی از استقلال نیز ۶ گل دریافت کند این‌گونه نشد.

سرمربي پيكان افزود: در واقع این بازی می‌توانست برنده‌ای نداشته باشد و مساوی شود تا هر دو تیم به نتیجه‌ای که استحقاقش را دارند برسند اما باز هم بازیکنان ما در صحنه‌هایی که گل دریافت کردند حرفه‌ای نبودند. با این وجود پس از این بازی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و آماده سفر به شیراز و بازی در زمین نا‌مساعد این شهر هستیم.

ويسي درباره بازي آينده تيمش مقابل فجر سپاسي گفت: درست است که همه می‌گویند زمین شیراز شرایط بدی دارد اما پیکان فرصتی برای اشتباه ندارد و باید در‌‌ همان زمین بد حداقل یک امتیاز را از فجر بگیرد. نمی‌توان گفت بازی سختی را در شیراز داریم زیرا تمام بازی‌های ما در هر شهری و با هر تیمی سخت است.

ویسی درباره اینکه پس از باخت‌های سنگین تیمش مقابل سایر تیم‌ها اکنون بازیکنانش محتاط‌تر بازی می‌کنند عنوان کرد: پس از باخت‌هایی که داشتیم ترسو شده‌ام. همیشه برای برد به میدان می‌رفتیم و ۳، ۴ گل دریافت می‌کردیم اما حالا برای نباختن به میدان می‌رویم. خیلی اتفاقات رخ داده است که من را مجبور کرده دیگر دست به عصا راه بروم و محتاط‌تر باشم مانند اینکه روی هر بازیکنی دست می‌گذارم تیم‌های دیگر با او وارد مذاکره می‌شوند ما هم دلمان نمی‌آید چیزی را از مطبوعات پنهان کنیم و اهل لایی کشیدن نیستیم به همین خاطر همیشه سرمان کلاه می‌رود.

وی در باره ادامه راه پیکان در لیگ بر‌تر افزود: پیش‌بینی‌ام این است که در نیم‌فصل دوم دیگر مصدومی نداشته باشیم هر چند که در این تیم تمام پیش‌بینی‌های من بر عکس از آب در آمد. در این فصل نقاط ضعف و قدرت هر تیمی را بررسی می‌کنیم برعکس می‌شود اما با تمام این‌ها ایمان دارم که در نیم‌فصل دوم پیکان تیمی متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم پیکان درباره پیوستن سامان آقازمانی به این تیم گفت: او نیز یکی از بازیکنانی است که از وقتی نامش را آورده‌ایم می‌گویند می‌خواهد به تیم‌های دیگر برود اما باید بگویم با او در تماس هستم و او را باید در نیم‌فصل دوم جزو بازیکنان تیم پیکان بدانید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)