پرسپولیس نیوز : سرمربي تيم استقلال صنعتي خوزستان گفت:از نظر مالي همه چيز عالي است و مشكلي نداريم.

عبدالله ويسي پس از شكست تيمش در بازي دوستانه مقابل پرسپوليس عنوان كرد:دوران بدنسازي را سپري مي كنيم.بازي هاي دوستانه بيشتر براي اين است تا كارهاي تركيبي را مرور كنيم.در نيمه اول بازيكنان اصلي را به زمين فرستاديم و در نيمه دوم نفرات جايگزين وارد شدند.

 

وی افزود: در این دیدار پرسپولیس عکس ما عمل کرد. ما در نیمه اول از بازیکنان اصلی خود استفاده کردیم اما پرسپولیس در نیمه دوم بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاد، من در این بازی 50 تا 60 درصد بازیکنان خود را به میدان فرستادم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه گفته می‌شود میانگین سنی تیمش بالا است، یادآور شد: اینگونه نیست، ما آمار بالایی نداریم؛ 14 بازیکن زیر 23 سال داریم، 2 بازیکنان‌مان 30 ساله هستند و دو بازیکن نیز بالای 32 سال و این آمار بالایی نمی‌تواند باشد.

 

وی افزود:‌ بیشتر بازیکنانی که آورده‌ایم بومی هستند و جوان‌گرایی را در دستور کار قرار داده‌ایم، اولویت‌مان در فصل آینده برگزاری دیدارهای جوانمردانه و زیباست که تماشاگران لذت ببرند.

  ویسی درباره دیگر تیم خوزستانی یعنی فولاد گفت: ما زير نظر گروه ملي فولادخوزستان هستيم  مشکلی با این تیم نداریم و با باشگاه فولاد ارتباط داريم.از نظر مالي همه چيز عالي است و مشكلي نداريم.مي خواهيم ضمن استفاده از بازيكنان بومي فوتبال جوانمردانه اي ارائه دهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)