سرمربي بارسلونا در صحبت هايي به اين نکته اشاره کرد که اگر مسي در فصل گذشته 50 گل براي بارسا نزده بود، کار براي تيمش سخت تر هم مي شد.

  تيتو ويلانووا، سرمربي جوان باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبري اش قبل از بازي با آلاوس شرکت کرد. او در حالي پاسخگوي سوالات خبرنگاران شد که تيمش امشب در دور رفت مرحله يک شانزدهم پاياني جام حذفي اسپانيا ميهمان آلاوس است.

به گزارش گل در اينجا مي توانيد متن صحبت هاي تيتورا مطالعه کنيد

 *آلاوس: دورهاي ابتدايي جام حذفي سخت و پيچيده هستند؛ چون انگيزه هاي کمي براي برد داري واحتمال باخت هم وجود دارد. اين احتمال حتي وجود دارد که بهترين تيمها هم در اين دورهاي ابتدايي حذف بشوند. زمين آلاوس زمين خوبي است و اين به نفع ماست.من مربي آنها و سبک کاري اش را مي دانم. آنها تا به اينجا تنها 4 گل دريافت کرده اند و عملکرد تدافعي شان خيلي خوب است. ما با حداکثر جديت مقابل آنها قرار خواهيم گرفت.

*اعمال سيستم چرخشي و استفاده از بازيکنان تيم پايه اي:براي شروع، من فقط 16 بازيکن را به همراه دارم. 5 بازيکن تيم اصلي از ليست خط خورده اند. حالا تصميم خواهم گرفت که چه کساني براي تيم بازي خواهند کرد. مي دانيد که من از جزئيات حرف نمي زنم.ولي سعي مي کنم رقابتي ترين تيم ممکن را روانه ميدان کنم. اوزه بيا سرمربي تيم پايه اي، به خوبي شرايط را مي داند

 *حضور آنهايي که کمتر بازي کرده اند: من درنظر دارم تا در جام حذفي رقابتي ترين بازيهاي ممکن را ارائه کنيم. ما حالا 5 بازيکن تيم اصلي مان را همراه نبرده ايم. ولي اينها بازيکناني هستند که بيشتر از سايرين خسته شده اند و بيشتر از بقيه بازي کرده اند

 *مسي و کفش طلا:نه فقط بارسلونا، بلکه تمام تيمهاي ديگري که بازيکنان بزرگي دارند، به اين بازيکنان وابسته اند. مطمئنم که بدون 50 گلي که مسي در فصل گذشته براي ما زد، ما با سختي هاي بيشتري روبرو مي شويم.البته اگر او نبود، هم تيمي هايش گلزني مي کردند ولي ارزش و اهميت مسي براي تيم ما کاملاروشن و مشخص است.

 *صفت هايي براي توصيف مسي: من نمي خواهم دوباره حرفهايم را تکرار کنم. فکر مي کنم که آن چيزي که کاملا روشن است اين است که ديگر چنين بازيکني نخواهيم ديد. نه فقط به خاطر گلهايي که مي زند، بلکه به خاطر درک بالايش از فوتبال. توانايي تاکتيکي مسي است که او را تا اين حد بزرگ نموده. اگر لازم باشد، او در کرنرهاي حريف عقب مي آيد و 35 متر براي دفاع کردن عقب مي کشد. بعيد مي دانم که بقيه بازيکنان بزرگ هم اين کار را بکنند.

 *ده سالگي شروع اينيستا با بارسا: اين تصويري از روند رشد در لاماسياست. اينيستا را درسنين پائين تحويل گرفتند و او را مبدل به يک ستاره بين المللي نمودند. به علاوه آوردن يک ستاره از تيم پايه اي و مبدل ساختنش به چنين بازيکن خاص و ويژه اي هزينه زيادي مي برد.

 *شروع بارسا در لاليگا: ما در دوره جديدي که شروع کرده ايم، مصدوماني داشتيم ولي اين بازيکنان، بازيکنان تيم اصلي هستند و از سطح بالايي برخوردارند ولي ليگ تازه شروع شده است.

 *فرران سوريانو، تکسيکي بگيرستاين در سيتي و آينده گوارديولا: همه چيز به خود آنها بستگي دارد. شايد آنها بخواهند مدل بارسا را در سيتي پياده سازي کنند. به سران سيتي تبريک مي گويم. به بگيرستاين هم تبريک مي گويم. چون سيتي رسانه هاي زيادي دارد و او مي تواند دراين تيم به موفقيت برسد

 *صد روز حضور برروي نيمکت بارسا: اين شيوه تفکر و کار مرا عوض نمي کند.مي دانم که الان صحبت هاي خوبي گفته مي شود و روز ممکن است اين حرفها هم متوقف شود. هر بازي اي که در آن نمي بازيم، با خود فکر مي کنم که روزي شکست مي خوريم. همه چيز با شيوه طبيعي اش طي مي شودو اين را درک مي کنم

 *اوضاع پيکه: نمي دانم که به بازي شنبه خواهد رسيد يا نه.مي دانم که روند بهبود او مثبت و خوب است و گامهاي خوبي رو به جلو برداشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)