مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فردا هم از الشباب عربستان انتقام مي گيريم و هم صدرنشين گروه مي‌شويم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، نلو وينگادا در نشست مطبوعاتي قبل از ديدار تيم پرسپوليس و الشباب عنوان كرد: 2 ماه پيش كه در اولين مسابقه از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا برابر الشباب بازي كرديم، ‌هدف اول ما صعود از اين مرحله بود كه خوشبختانه به خواسته خود رسيديم.

وي ادامه داد: با توجه به قوانين ليگ قهرمانان آسيا و تاثير بازي مستقيم براي صعود، بايد بازي فردا را ببريم تا در مرحله بعد ميزبان باشيم. از بازيكنان مي‌خواهم در اين مسابقه حساس نهايت تلاش خود را انجام دهند تا صدرنشيني پرسپوليس محقق شود.
وينگادا تاكيد كرد: عملكرد پرسپوليس امسال با افت و خيز زيادي همراه بود. اميدوارم مقابل الشباب روز خوبمان باشد تا بتوانيم اين تيم را شكست دهيم. اين پيروزي اول براي خود و تماشاگران است و اميدوارم به ورزشگاه بيايند تا روحيه‌اي دو چندان به پرسپوليس ببخشند.
اين مربي پرتغالي در مقابل افت ‌و خيزهاي پرسپوليس اظهار داشت: 3 ماه است كه با پرسپوليس هستم و از بازيكنان و تيم شناخت خوبي به دست آورده‌ام. اين افت ‌و خيزها دلايلي دارد كه نمي‌خواهم آنها را در شرايط فعلي مطرح كنم و آن موارد را با مسئولان باشگاه در ميان مي گذارم اگر چه قبول دارم كه پرسپوليس و بازيكنان آن نبايد اينقدر افت‌و خيز داشته باشند.
وي در مورد اينكه انتقام فوتبال ايران را از الشباب خواهيد گرفت يا خير؛ خاطرنشان كرد: با توجه به شكست تيم ملي و ناكام ماندن 3 نماينده ايران در ليگ قهرمانان به اين ديدار مي‌توان به يك نگاه انتقام‌جويانه نگاه كرد، اما در وهله اول براي كسب 3 امتياز و پيروزي مقابل الشباب به ميدان مي‌رويم.

وينگادا يادآور شد: در دنيا هيچ تيمي نيست كه بازي را نگه داشته تا در دقايق آخر گل بزند. گل ثانيه‌هاي آخر الشباب به الغرافه با خوش‌شانسي همراه بود. الشبابي‌ها در اين ديدار براي كسب يك امتياز به ميدان مي آيند تا به عنوان تيم اول در مرحله بعد صعود كنند زيرا با اين تساوي به اهداف‌شان مي رسند.

سرمربي پرسپوليس تأكيد كرد: رقيب ما در ضدحملات تيم خطرناكي است و با داشتن يك بازيكن سرعتي به نام كاماچو مي‌تواند خطر بزرگي را براي ما ايجاد كند. البته ما هم تيم قدرتمندي هستيم و بازيكنان خوبي داريم كه به تنهايي مي‌توانند مشكل تيم را حل كرده و پرسپوليس را نجات دهند. ما بازي خودمان را ارائه مي‌دهيم و برنامه هاي آنها را خنثي مي‌كنيم.
وي افزود: فردا در سيستم بازي تيم تغييراتي را اعمال مي‌كنيم و مي‌خواهيم ابتدا گل نخوريم و بعد به گلزني فكر ‌كنيم.
وينگادا در پاسخ به این سوال كه آيا در غياب كريم باقري به مشكل برمي‌خوريد يا خير؛ اظهار داشت: تمام تيم‌هاي دنيا از 25 بازيكن تشكيل شده‌اند نه 11 بازيكن. وقتي كه به پرسپوليس آمدم اين تيم را من نبسته بودم و از قبل بسته شده بود. بازيكنان هم بايد قابليت و كيفيت آن را داشته باشند تا خلاء هر بازيكني را پر كرده و بتوانند با بازي خوب خود پرسپوليس را نجات دهند. به تمام بازيكنانم اعتماد دارم و براي بازي فردا بهترين 11 بازيكن را انتخاب خواهم كرد تا جلوي الشباب نتيجه دلخواه را بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)