پنجشنبه 10 اردیبهشت (20:52)

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در دوران مربيگري‌ام در اين تيم بهترين بازي را برابر سپاهان انجام داديم.

نلو وينگادا پس از برد يك بر صفر برابر سپاهان اظهار داشت: بازي فشرده و سختي بود. خوشحال هستم كه عملكرد بازيكنانم در اين بازي بسيار خوب بود. من به آنها افتخار مي‌كنم. به سپاهان هم تبريك مي‌گويم و خوشحالم كه اين تيم بزرگ را شكست داديم.
وي افزود:‌ به سپاهان احترام مي گذارم اما امروز با هماهنگي بالا و فكر فوتبالي توانستيم اين تيم را شكست دهيم. البته اشتباهاتي نيز داشتيم ولي عملكرد بازيكنان قابل قبول بود.
وينگادا ادامه داد:‌ يك پنالتي را از دست داديم اما در مجموع خوب جنگيديم. اين پيروزي را به خود بازيكنان پرسپوليس تقديم مي‌كنيم. بعد از اين موفقيت بزرگ مطمئن باشيد بهترين احساس را خود بازيكنان دارند. از هواداران نيز در تشكر مي كنم. به نظر من هنرمندان اين بازي، بازيكنان بودند.
وي همچنين درباره اينكه عملكرد پرسپوليس پس از گل چندان مناسب نبود، عنوان كرد: در فوتبال هميشه اما و اگر وجود دارد. در بازي صبا اگر توپ‌هايمان،‌ گل مي‌شد و يا اگر در بازي با الغرافه قطر بد نبوديم هيچ موقع به نتايجي كه بدست آمد نمي‌رسيديم. اينها نشان مي دهد كه اما و اگر هميشه وجود دارد. در بازي مقابل سپاهان مانند تيم حريف فرصت‌هاي بسياري را از دست داديم و بعيد مي‌دانم موقعيت گل ما از آنها كمتر بوده باشد.
وي در خصوص افت و خيزهاي پرسپوليس در فصل جاري يادآور شد:‌ اين سئوالي است كه بايد براي من هم حل شود. از موقعي كه به پرسپوليس آمده‌ام بازي با سپاهان يكي از بهترين بازي‌هايي بود كه در پرسپوليس ديدم. حريف سختكوش بود اما بازيكنان ما آنها را غافلگير كردند.

وينگادا در جواب اين سئوال كه چرا تعويض‌هاي شما ديرهنگام بود؛ گفت: در خصوص اين مورد فقط سرمربي تصميم مي‌گيرد. من تا دقيقه 84 صلاح دانستم كه تعويض نكنم؛ چون از بازيكنانم راضي بودم. اگر احساس مي‌كردم كه مشكلي بود حتما اين كار را زودتر انجام مي‌دادم. بازيكنان با تمام توان بازي كردند و من هم اجازه اين كار را به آنها تا دقيقه 84 دادم.
وينگادا درباره وقت كشي بازيكنان پرسپوليس تصريح كرد:‌ من هميشه طرفدار اين هستم كه بازي‌هايي كه انجام مي‌شود طبق قوانين فوتبال و جوانمردانه باشد. بازيكنان من مشكل روحي نداشتند اما نمي‌دانم چرا بعضي‌ها مي‌گويند كه از دقيقه 35 ما وقت تلف كرديم. من هيچوقت در فوتبال اين كار را انجام نمي‌دهم.
سرمربي پرسپوليس در خصوص اعتراض به محسن تركي، داور مسابقه اظهار داشت: به تيم داوري احترام مي گذارم و در اين خصوص حرفي نمي‌زنم اما عليرضا محمد در آن صحنه مصدوم بود و من هم به همين خاطر اعتراض كردم.
وي درباره از دست دادن پنالتي توسط مازيار زارع گفت: ‌رونالدو و مسي هم پنالتي از دست مي‌دهند. يك بازيكن هميشه نمي‌تواند پنالتي‌هايش را گل كند.
وينگادا در خصوص علي كريمي تاكيد كرد: هميشه بازيكناني در تيم‌هايي هستند كه گره بازي را باز مي‌ كنند. كريمي بازيكن بزرگي است كه در بايرن مونيخ بازي كرده اما امروز “ما “برديم و به “من ” ربطي نداشت.
سرمربي پرسپوليس درباره حضور افشين قطبي در ورزشگاه و بالا رفتن انگيزه آنها گفت: پيراهن قرمزي كه بازيكنان پرسپوليس بر تن مي‌كنند به آنها انگيزه مي دهد. اين انگيزه در تمام بازي‌ها نزد بازيكنان پرسپوليس وجود دارد و بعيد مي‌دانم حضور قطبي نقشي داشته باشد البته من به حضور سرمربي تيم ملي ايران در ورزشگاه احترام مي‌گذارم.
وينگادا درباره نيمكت نشيني باقري خاطرنشان كرد: دليل نيمكت نشيني اين بازيكن فني بود. مطمئن باشيد اگر من با فردي مشكل داشته باشم در خانواده‌ام آنرا حل مي‌كنم و نمي‌گذارم مانند يك تيم غير حرفه‌اي به بيرون كشيده شود.
اين مربي پرتغالي درباره بازي هفته آينده برابر الشارجه امارات در ليگ قهرمانان آسيا عنوان كرد: در خصوص اين بازي و ديدار با پاس همدان در مرحله بعدي جام حذفي فعلا حرفي نمي‌زنم و از دو روز آينده به فكر آن بازي ها خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)