یکشنبه 30 فروردین(11:52) 

مرجع خبری پرسپولیس : با نلو وينگادا، سرمربى پرسپوليس پيش از عزيمت به قطر جهت رويارويى با الغرافه همصحبت شديم و از شرايط تيمش در آستانه اين بازى پرسيديم. ماحصل اين گفت وگو را بخوانيد:


pnnc • شرايط پرسپوليس بعد از شكست مقابل استقلال اهواز و در آستانه ديدار با الغرافه چگونه است؟
شرايط بدى نداريم، تمرينات به خوبى انجام شده است. گرچه پيروزى بر استقلال اهواز در ليگ برتر مى توانست روحيه خوبى براى بازيكنان ما باشد و باعث شود با شرايط مطلوب ترى به قطر برويم اما هيچ وقت عادت ندارم به عقب برگردم و در مورد آن شكست فكر كنم. ما در آن مسابقه براى برد به اهواز رفتيم اما انگار در ليگ برتر طلسم شده ايم و نمى خواهيم نتيجه بگيريم، بازيكنان من براى ليگ برتر از انگيزه بسيار پايينى برخوردار هستند و همين موضوع باعث شده كه نتوانيم بهترين بازى هاى خودمان را به نمايش بگذاريم اما حالا فقط به قهرمانى جام حذفى و آسيا فكر مى كنيم و اين ما را همچنان اميدوار نگه مى دارد.


pnnc • بازى با الغرافه را چطور ارزيابى مى كنيد؟
من و شاگردانم در آسيا تيم متفاوتى هستيم و مى خواهيم همچنان به پيروزى هايمان ادامه دهيم. ما الغرافه را در تهران به خوبى شكست داديم و حالا يك بار ديگر مى خواهيم اين نتيجه را تكرار كنيم، آنها تيم بسيار خوبى هستند و در بازى رفت هم نشان دادند كه استحقاق بسيار بالايى دارد. پس با اين شرايط ما به اميد برد به قطر مى رويم اما شرايط سخت و نسبت به ليگ برتر ايران متفاوت است، ما بايد سطح فوتبال خودمان را بالا نگه داريم اما اگر مثل بازى با استقلال اهواز باشيم دچار مشكل خواهيم شد اما اميدوارم كه دست پر به تهران بازمى گرديم.

pnnc • در مورد مشكلاتى كه با نيكبخت پيش از بازى با استقلال اهواز داشتيد صحبت كنيد، اين مشكلات همچنان پا برجاست؟
من به تمام بازيكنان تيم احترام مى گذارم و مى دانم كه آنها هم در قبال من اين كار را خواهند كرد. پرسپوليس تيم بزرگى است و بازيكنان اين تيم حتماً حرفه اى خواهند بود. من با هيچ بازيكنى از جمله عليرضا نيكبخت مشكلى ندارم و او مى تواند در صورتى كه آماده باشد مقابل الغرافه به ميدان برود. اين مورد را مى توانيد از خود نيكبخت هم بپرسيد كه آيا او با من مشكل دارد يا خير اما مى دانم حتماً و نظرش با من يكى است.

pnnc • از قرار معلوم كريم باقرى و سپهر حيدرى هم به دليل مصدوميت نمى توانند در بازى مقابل الغرافه در خدمت پرسپوليس باشند، وضعيت آنها به چه نحوى است؟
درباره حضور باقرى و سپهر حيدرى در بازى مقابل الغرافه شك دارم اما اميدوارم اين بازيكنان به بازى برسند تا با يك برد شيرين گام محكمى براى صعود به مرحله بعد برداريم.


pnnc • عباس انصارى فرد، مديرعامل پرسپوليس طى مصاحبه اى گفته است كه جام حذفى آخرين فرصت وينگادا خواهد بود.
در اين مورد حرفى نمى زنم چون مى دانم برخى از حرف ها شايعات است اما مى دانم هر تصميمى كه هيأت مديره بگيرد من بايد تابع آن باشم. اكنون به هيچ عنوان تمركز خودم را به اينگونه مسائل معطوف نمى كنم و فقط به فكر بازى با الغرافه هستم، حتى بازى مقابل سپاهان نيز فعلاً در ذهن من برنامه ريزى نشده است. اكنون هم فقط به بازى الغرافه فكر مى كنم. بعد از مسابقات مى توان بيشتر در اين باره صحبت كرد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)