يك شنبه 25 اسفند:(10:55)

مرجع خبري پرسپوليس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌دانم از چه راهي بايد به الشباب ضربه بزنيم

نلو وينگادا تصريح كرد: الشباب از 5 – 6 بازيكن خوب سود مي‌برد كه از سطح بالايي برخوردار هستند. اگر هافبك‌هاي ما در حد خودشان باشند مي‌توانيم قدرت بازيسازي حريف را از بين ببريم.
وي ادامه داد: الشباب در خانه خود براي پيروزي به ميدان مي‌آيد. طبيعي است كه آنها از دقايق اوليه حمله را در دستور كار خود قرار مي‌دهند. اگر بخواهيم مقابل الشباب بازي تدافعي انجام دهيم قطعا دچار مشكل خواهيم شد. ما براي اين بازي تدابير ويژه‌اي داريم و براي كسب 3 امتياز گام به ميدان مي‌گذاريم. مي‌دانم از چه راهي بايد به الشباب ضربه زد.
سرمربي تيم پرسپوليس با بيان اينكه پيروزي در عربستان غيرممكن نيست؛ تاكيد كرد: پرسپوليس تيم بزرگي است و از پتانسيل بالايي سود مي‌برد. ما مي‌توانيم در ميادين سخت عملكرد خوبي داشته باشيم و مي‌خواهيم اين موضوع را در ليگ قهرمانان آسيا ثابت كنيم.

وينگادا اظهار داشت:‌ يكي از اشكالات فوتبال عربستان اين است كه آنها كند بازي مي‌كنند و مقابل بازيكنان تكنيكي ايران كه در آسيا جزء برترين‌ها هستند دچار مشكل هستند.
اين مربي پرتغالي افزود:‌ ما در عربستان هوادارانمان را به همراه نداريم اما غريب نيستيم. مي دانم ايراني‌هاي مقيم عربستان ما را حمايت خواهند كرد و اين باعث دلگرمي ما خواهد بود.
وينگادا با ابراز رضايت از علي كريمي عنوان كرد:‌خوشحالم كه اين بازيكن در شرايط ايده آلي بسر مي‌برد. او مي‌تواند 90 دقيقه به بهترين شكل بازي كند. حضور كريمي در زمين ضربه بدي به الشباب خواهد زد. بازيكنان اين تيم به خاطر علي كريمي هم كه شده محتاطانه بازي خواهند كرد. حضور بازيكنان تكنيكي و سرعتي مثل پتروويچ و توره يكي ديگر از فاكتورهاي مثبت تيم ماست.
وي با بيان اينكه فوتبال يك نيمه‌اي را نمي‌پسندد؛ تصريح كرد: براي جا افتادن تفكراتم در پرسپوليس نياز به زمان دارم. بايد فرصت داشته باشم تا بتوانم برنامه هايم را پياده كنم. فعلا تمام تمركزم روي ليگ قهرمانان آسيا است و مي‌خواهم پرسپوليس در اين رقابت‌ها عملكرد خوبي داشته باشد. ممكن است در ديدار با الشباب حريف طوري بازي كند كه ما وادار به دفاع كردن شويم اما من براي اين موضوع هم برنامه دارم.
اين مربي يادآور شد:‌ ما در بازي‌هاي گذشته خيلي راحت گل مي‌خورديم. بايد با تمركز ويژه و با تمرينام مستمر كاري كنيم كه راحت دروازه ما باز نشود.
وينگادا درباره حضور مازيار زارع در تيم ملي و خستگي اين بازيكن تصريح كرد: معتقدم پرسپوليس مي‌تواند بيش از يك بازيكن در تيم ملي داشته باشد. با اين حال قصد دخالت در كار مربيان تيم ملي را ندارم. از اينكه پرسپوليس نماينده كمي در تيم ملي دارد، ناراحتم اما از طرف ديگر خوشحالم كه نيروهاي من در اختيارم هستند و مي‌توانند در تمرينات ما را همراهي كنند.
وي اظهار داشت: هافبك‌ها و مدافعان كناري پرسپوليس بايد با سرعت بيشتري در كارهاي تدافعي و تهاجمي شركت كنند. براي يك بازيكن كناري اين موضوع بسيار مهم است كه از سرعت و دقت كافي برخوردار باشد.
وينگادا درباره جذب بازيكن جديد خاطرنشان كرد: در مرحله اول فكرم را روي موفقيت پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر آسيا گذاشته‌ام و در پس از صعود به مرحله بعدي نسبت به تقويت تيم به صورت جدي‌تر اقدام خواهم كرد.
تيم فوتبال پرسپوليس سه شنبه شب در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا ميهمان الشباب آسياست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)