پنجشنبه 24 بهمن(12:40) 

مرجع خبری پرسپولیس : وينگادا: مرد بازى هاى بزرگم

pnnc • فكر مى كرديد در اولين تمرين شما با تيم ۲ هزار هوادار را در محل تمرين ببينيد؟

– اين مسأله خيلى براى من عجيب بود. به من گفته بودند پرسپوليس، هواداران زيادى در ايران دارد اما فكرش را نمى كردم از تمرين تيم اينقدر خوب استقبال شود. اين اتفاق انگيزه من را برى موفقيت بيشتر در پرسپوليس بيشتر كرد و اميدوارم روزهاى خوبى را با اين تماشاگران در آينده داشته باشم.

pnnc • گويا از محل تمرين تيم رضايت نداريد. همين طور است؟
– تيم بزرگ و پرطرفدارى مثل پرسپوليس واقعاً حيف است كه زمين تمرين مناسب و با امكانات كافى نداشته باشد. وقتى اين همه تماشاگر براى ديدن تمرين مى آيند بايد به بهترين شكل به آنها امكانات داد تا هم هواداران با آرامش تمرين را ببينند و هم بازيكنان و مربيان با تمركز كار خود را انجام دهند. اينكه ۲ هزار تماشاگر از لب خط، تمرين را ببينند به نفع هيچ كدام از طرفين نيست. اميدوارم هر چه زودتر با مساعدت باشگاه اين شرايط تغيير كند.

pnnc • اگر باشگاه نتواند يك زمين تمرين بهتر براى تيم جور كند چطور؟
– با صحبتى كه با مديريت باشگاه داشته ام آنها قول داده اند ظرف چند روز آينده يك مكان مناسب براى تمرين جور كنند.

pnnc • تماشاگرانى كه به محل تمرين آمده بودند همگى خواستار برد پرسپوليس در دربى بودند. به آنها قول پيروزى مى دهيد؟
– خوب مى دانم دربى چقدر براى هواداران اهميت دارد و از اينكه اين ريسك را پذيرفتم كه قبل از اين مسابقه حساس روى نيمكت بنشينم اصلاً پشيمان نيستم. من هميشه در بازى هاى بزرگ برنده بوده ام و براى اين مسابقه مهم هم تدابير خاصى انديشيده ام.

pnnc • پس بايد نتيجه بازى دربى را به حساب شما نوشت؟
– براى اينكه بهترين تركيب را مقابل استقلال بچينم به كمك دستياران ايرانى ام نياز دارم. آنها تا الان اطلاعات خوبى از تيم و همچنين حريف در اختيارم گذاشته اند و اميدوارم با كمك آنها يك نتيجه خوب مقابل استقلال كسب كنيم.

pnnc • چقدر از استقلال شناخت داريد؟
– تا آنجا كه من اطلاع دارم اين تيم در حال حاضر صدرنشين ليگ است و بيشترين شانس را براى قهرمانى دارد. داراى بهترين خط حمله ليگ هم هستند و اين نشان از قدرت آنهاست. اگر بتوانيم اين حريف خود را شكست دهيم بدون شك كار بزرگى انجام داده ايم.


pnnc • از تيمتان در اين چند جلسه تمرين چقدر شناخت پيدا كرديد؟

– بازيكنان را از لحاظ بدنى در فرم مناسب ديدم. برخى از آنها از نظر تكنيكى و خلاقيت در سطح بالايى قرار دارند و اميدوارم در قالب تاكتيك تيم بتوانيم بهترين بهره را از آنها بگيريم. بايد كمى روى نفرات دفاعى كار شود اما در كل شاگردانم مرا به آينده اميدوارتر كردند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)