دوشنبه 17 فروردين:(16:15)

مرجع خبري پرسپوليس:سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قصد داريم با برتري برابر الغرافه جايگاهمان را در صدر جدول مستحكم كنيم.

 نلو وينگادا اظهار داشت: تيم‌هايي مثل الشباب عربستان، الشارجه امارات ‌و الغرافه قطر تيم‌هاي متفاوتي هستند كه من براي آنها احترام خاصي قائل هستم. نقاط قوت و ضعف حريفان را تا حدودي مي‌شناسيم اما فعلا تمركزمان بيشتر روي پرسپوليس است تا بتوانيم تيم را براي يك بازي حساس آماده كنيم.
وي ادامه داد: فيلم بازي الغرافه قطر را خواهم ديد و سپس با بازيكنان گفت و گو خواهم كرد.

وينگادا خاطرنشان كرد: در ورزشگاه آزادي بدون شك به دنبال سه امتياز هستيم تا با برتري برابر الغرافه جايگاهمان را در صدر جدول مستحكم تر كنيم. اميدوار هستم با تلاش بازيكنان و تشويق هواداران به يك پيروزي دلچسب برسيم.
وي يادآور شد: هربازي‌ شرايط خاص خودش را دارد. سعي مي‌كنيم مانند بازي با الشارجه در ابتداي كار به برتري برسيم و در ادامه بازي را اداره كنيم.
پرسپوليس هم اكنون با 4 امتياز در صدر جدول گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. اين تيم ساعت 16 روز چهارشنبه ميزبان الغرافه قطر خواهد بود.
در اين گروه الشباب عربستان با 4 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر نسبت به پرسپوليس دوم است،‌ الغرافه 3 امتيازي در رده سوم قرار دارد و الشارجه بدون امتياز در قعر جدول قرار گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)