پرسپولیس نیوز : علی دایی در اقدامی جالب از وکلایش خواست ضمن هماهنگی با باشگاه پرسپولیس، پیگیر رفع محرومیت محمد عباس‌زاده باشند.

 پس از آن که به سبب بدهی 250 میلیون تومانی پرسپولیس به باشگاه ساجی بابت صدور رضایت نامه محمد عباس‌زاده، کمیته انضباطی فعالیت‌های فوتبالی این بازیکن را به حالت تعلیق درآورد ، عباس‌زاده در گفت و گویی تند انتقاداتی را متوجه باشگاه کرد که با واکنش حمید درخشان مبنی بر عدم مجوز حضور وی در تمرینات همراه شد.
علی دایی پس از اطلاع از این موضوع از وکلایش خواست در تماس با عباس‌زاده و با هماهنگی با نمایندگان حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیر رفع مشکل این بازیکن شوند تا پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه نشود.
وی همچنین از طریق بهمن دهقان برای عباس زاده پیغام فرستاد که نباید در روزهایی که پرسپولیس شرایط خوبی دارد با حرف‌ها و مصاحبه‌هایش برای این تیم حاشیه سازی کند. دایی اقدام درخشان در بخشش عباس‌زاده را هم پدرانه دانسته و گفته که در این شرایط همه باید برای حفظ آرامش تیم کمک کنند.
صبح امروز یکی از وکلای علی دایی پس از هماهنگی با بهمن دهقان و تهیه لایحه و مستندات دفاعی به کمیته انضباطی مراجعه و مدارک لازم را جهت رفع محرومیت این بازیکن تحویل داد و سپس نشستی را نیز در باشگاه پرسپولیس با واحد حقوقی آن باشگاه برگزار کرد و در این زمینه با مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس به مشورت و تبادل نظر پرداخت.
پیش از این در پرونده طرح اتهام دوپینگ علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق نیز علی دایی از وکلایش خواسته بود در صورتی که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند که البته با توجه به اینکه در زمان حضور این بازیکن عراقی در کشورمان رای علیه او صادر نشده بود وکلای دایی هم نتوانستند برای کمک به تیم ملی قدمی بردارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)