پرسپولیس نیوز : وکیل اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس باید جای موکل من را در باشگاه پس بدهد در غیر این صورت تمام وجوه دریافتی به همراه خسارت وارده به این شرکت باید پرداخت شود.

قهرمان شجاعی در مورد آخرین وضعیت اسپانسر پیشین باشگاه  پرسپولیس اظهار داشت: در تاریخ 14 اردیبهشت 93 قراردادی بین شرکت بهنام پیشرو کیش و باشگاه پرسپولیس منعقد شد که این قرارداد یک‌سال اعتبار داشت. در این قرارداد شرکت بهنام پیشرو متعهد می‌شود که مبلغ 30 میلیارد تومان را در یک سال به باشگاه پرسپولیس تزریق کند که از این مبلغ حدود 10 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده شده است.

وی ادامه داد: مشکل اینجا است که با وجود اینکه باشگاه تعهد پیدا می‌کند تا برند پرسپولیس را در مدت قرارداد در اختیار بهنام پیشرو کیش قرار بدهد اما پیش و پس از قرارداد بهنام پیشرو کیش با باشگاه پرسپولیس برند این باشگاه در اختیار شرکت‌های دیگر قرار گرفته است.

شجاعی تصریح کرد: پیش از قرارداد شرکت بهنام پیشرو کیش با باشگاه پرسپولیس برند باشگاه در قراردادی سه ساله به شرکت صدرا سیستم پاسارگاد واگذار شده بود. در ضمن برند باشگاه پرسپولیس در قراردادهایی جداگانه به شرکت‌های داتام و جنکسیس هم واگذار شده است. برخی از این قراردادها پیش از عقد قرارداد با بهنام پیشرو کیش و برخی دیگر پس از عقد قرارداد با این شرکت منعقد شده است.

وی افزود: در شرایطی که باشگاه پرسپولیس با صدراسیستم پاسارگارد قرارداد داشته از نظر قانونی حق این را نداشته که با شرکت بهنام پیشرو کیش قرارداد امضا کند. من به عنوان وکیل بهنام پیشرو کیش یک اظهارنامه به باشگاه پرسپولیس ارسال و اعلام کردم که این باشگاه باید جای موکل من را در باشگاه پس بدهد در غیر این صورت  تمام وجوه دریافتی از بهنام پیشرو کیش به همراه خسارت وارده به این شرکت باید توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)