وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس مدعی شد رای محکومیت این باشگاه به احتمال فراوان پس از اتمام تعطیلات پایان هفته اروپا ابلاغ می شود.

به نقل از فارس، مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ۷۸۴ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ ۲۲ شهریور به اتمام رسید و به همین دلیل وکیل این مربی بلافاصله با ارسال نامه ای به فیفا درخواست کرد اقدام های انضباطی در این پرونده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی انجام شود.

پس از این موضوع باشگاه پرسپولیس با فرستادن نماینده خود به عمان برای مذاکره با برانکو از وی درخواست کرد برای دریافت مطالباتش ۲۰ روز به این باشگاه مهلت بدهد اما با وجود مخالفت مربی کروات، پرسپولیسی ها در اقدامی عجیب با ارسال نامه ای به فیفا اعلام کردند برانکو با درخواست آنها موافقت کرده که این موضوع با خشم برانکو همراه شده و وی به همراه وکیلش با ارسال نامه جدیدی به فیفا خواستار برخورد با پرسپولیس شدند.

اواخر هفته گذشته هم خبری منتشر شد که فیفا با ارسال نامه ای رسمی رای خود را درباره بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده که البته این موضوع از سوی سرپرست روابط عمومی پرسپولیس تکذیب شد.

نکته این جا است که برانکو و وکیلش هم مدعی هستند تاکنون نامه ای در این زمینه دریافت نکرده اند. با این وجود دارو بوسیچ امروز در گفت و گویی کوتاه با فارس مدعی شد: تاکنون هیچ نامه ای از فیفا دریافت نکرده ایم و احتمال زیادی وجود دارد پس از اتمام تعطیلات آخر هفته اروپا این حکم به ما ابلاغ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)