پرسپولیس نیوز : وکیل سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از دوگانگی رفتار و گفتار سخنگوی وزارت ورزش ابراز تعجب کرد.

عسگری پیش بین در خصوص اظهارات مازیار ناظمی درباره اینکه وزیر دستور داده مایلی کهن را با وثیقه آزاد کنند تصریح کرد: یعنی واقعا در آن وزارتخانه عریض و طویل یک نفر نبوده به آقای وزیر بگوید رای قطعی را نمی توان با وثیقه معلق و متوقف کرد؟این نوع اظهارات شان وزیر را زیر سوال می‌برد.

وی ادامه داد: رای که قطعی می‌شود در اختیار دایره اجرای احکام قرار می‌گیرد و وثیقه در این مرحله کارآیی ندارد. نکته جالب‌تر اظهارات دوگانه اوست که از یکطرف می‌گویند دادگاه رفتن مربیان چهره ورزش را مخدوش می‌کند و از طرف دیگر می‌گویند. وزیر برای جلوگیری از حرمت شکنی‌ها از علی دایی شکایت کرده.چگونه وزیر حق دارد بخاطر یک کلام حرف علی دایی شکایت کند اما دایی باید در قبال 8 سال مصاحبه مکرر آقای مایلی کهن که پای مسایل شخصی دایی را هم به حرفهایش کشانده سکوت کند؟مرگ خوب است اما برای همسایه؟

او گفت:اگر قرار است قانون حاکم باشد باید برای همه باشد و اینگونه اظهارات دوگانه به نفع وزیر نیست و امیدوارم ایشان با مشورت های مناسب، موضوعاتی را مطرح نسازند که علیه خودشان باشد.
 

 

 وی افزود: مایلی‌کهن ماجرا را شروع و اینقدر اصرار کرد که مجبور شدیم پیگری کنیم. انتظار داشتیم شیوه اتهام‌زنی او علیه دایی تمام شود. صحبت‌هایی که مایلی‌کهن کرد به سمت خانواده دایی گذشت و به آنها توهین شد. دایی از هرچیزی بگذرد روی خانواده‌اش تعصب دارد. دایی مایلی‌کهن را زندانی نکرد، خودش این کار را انجام داد. متاسفانه مایلی‌کهن با همه کار دارد البته این مسئله به من مربوط نیست.  اگر مایلی‌کهن برای گرفتن رضایت اقدام کند رضایت می‌دهیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)