پرسپولیس نیوز : وکیل مهاجم پرسپولیس گفت: مهدی در ایران فقط در پرسپولیس بازی خواهد کرد.

عبدالصمد ابراهیمی در جمع خبرنگاران درمورد وضعیت نهایی مهدی طارمی عنوان کرد: حضور او در پرسپولیس هنوز نهایی نشده و فکر می‌کنم یک نشست دیگر لازم است هنوز بر سر جزئیات توافق نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلتان مالی است یا خیر گفت: دعواها سر مسایل مالی است البته اختلاف خیلی نیست آپشن‌هایی مد نظر م هست که باید در مورد آنها به توافق برسیم.

وکیل مهدی طارمی در پاسخ به این سوال که آیا باید او را پرسپولیسی بدانیم یا خیر گفت: انشاءالله جزئیات حل شود این طور خواهد بود.

 

 وی افزود: صحبت‌هایی که امروز انجام دادیم بسیار خوب بود و به جمع‌بندی کلی رسیدیم، از همین‌رو طارمی امروز در تمرینات حاضر می‌شود و بعد از آن یک جلسه دیگر با مسئولان باشگاه خواهیم داشت.

وی درمورد این که مبلغ قرارداد چقدر است گفت: چند روزی صبر کنید سایت سازمان لیگ مبلغ قراردادم را منتشر خواهد کرد.

  ابراهیمی در خصوص دیگر پیشنهادهای طارمی گفت: این بازیکن از القادسیه پیشنهاد داشت که به خاطر مسائل مالی به تفاهم نرسیدیم. طارمی پیشنهادی هم از لیگ پرتغال داشت که مبلغ این پیشنهاد هم بسیار پایین بود. برای حضور طارمی در قطر هم پیشنهادی رسید که شرایط آن خوب نبود. در مجموع در ایران بجز پرسپولیس در تیم دیگری بازی نخواهم کرد.

مهدی طارمی هم در همین خصوص گفت: هنوز رفتنم بر سر تمرین امروز قطعی نیست اما احتمال هم دارد که بروم.

وی ادامه داد: فعلاً چیزی قطعی نشده که من به تمرین می‌روم یا نه و شاید با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس شرکت کنم اما همه چیز تا عصر مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)