پرسپولیس نیوز : وکیل مهاجم پرسپولیس گفت:تعجب می کنم چگونه مدیر باسابقه ای مانند درودگر پرونده سینا دست نشان و عباس زاده را یکسان می بیند.

ابراهیمی وکیل حقوقی محمد عباس‌زاده در خصوص وضعیت عباس‌زاده و رفع مشکل محرومیت این بازیکن گفت: من برای صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به عنوان یک مدیر با سابقه احترام زیادی قائلم اما خود او می گوید سینا دست نشان برای بدهی‌هایش به شهرداری اراک چک پدرش را داده بود پس مشخص است که خود او تعهد کرده و هر فردی در قبال تعهداتش مسئول است. همانگونه که سال قبل هم قاسم دهنوی چون به سپاهان و تراکتورسازی بدهکار بود از چهار بازی پرسپولیس محروم شد. همین تیمی که درودگر گفته متعلق به وزارت ورزش است بازیکنش چهار بازی محروم شد.

وی ادامه داد:در پرونده شکایت نساجی، طبق توافق‌نامه موجود، محمد عباس‌زاده هیچ تعهدی نداده و شرطی هم وجود ندارد که اگر چک ها پاس نشد بازیکن باید برگردد.یک معامله و بیع قطعی صورت گرفته و مثل این است که فردی یک ماشین را قطعی بفروشد و چک دریافت کند و شرطی هم در میان نباشد که اگر چک وصول نشد معامله فسخ است. در این صورت آیا می‌شود در صورت عدم وصول چک ، ماشین را مسترد کرد؟

وی افزود: مستند این پرونده تا کنون گزارش هیات فوتبال مازندران بوده و اکنون هم کسی مورد عجیب و غریبی نخواسته بلکه کمیته انضباطی گفته که باشگاه نساجی که ادعا دارد که طلبکار است و چک ها پاس نشده و باید توافق نامه و چک های برگشتی را ارائه دهد.در این توافق نامه فقط قید شده بود اگر بازیکن به خارج از کشور ترانسفر شد بخشی از قرارداد باید به نساجی پرداخت شود ولی در مورد عدم وصول چک ها هیچ شرطی وجود ندارد و حالا هم طرف حساب نساجی، باشگاه پرسپولیس است ، نه محمد عباس‌زاده.

وکیل عباس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: من از حساب و کتاب بین دو باشگاه بی اطلاع هستم و به من هم  ارتباطی ندارد که از این 400 میلیون تومان مقرر چه مبلغی پرداخت شده یا نشده است.فقط می توانم بگویم موضوع هیچ ربطی به موکل من ندارد.

در زیر متن توافقنامه را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)