پرسپولیس نیوز :  اگر فکر می کردید ماجرای شکایت کشتی گیران علیه باشگاه پرسپولیس ختم به خیر شده،کاملا در اشتباهید!

البته در هفته گذشته، برخي مسئولان پرسپوليس خبر از مصالحه با کشتي گيران دادند و اعلام کردند کار تمام شده و مصالحه صورت گرفته اما نوري وکيل تام اختيار کشتي گيران در مباحث حقوقي روز گذشته با رد اين موضوع به ما گفت: کدام مصالحه؟ من در دادگاه شعبه 40 به هيچ نتيجه اي نرسيديم و تا به حال همه مذاکرات با بن بست همراه بوده است.
نوري اضافه کرد: ما امروز دادخواست محکوميت باشگاه پرسپوليس به پرداخت معادل ريالي شارژ کارت سوخت کشتي گيران براي يک سال به همراه پاداش 50 ميليون توماني امضا شده در صورتجلسه سال 91 را به دادگاه مي دهيم. اين سومين گام شکايت ماست. اول توقيف اموال، سپس توقيف حساب باشگاه و حالا گام سوم. اما اگر آقايان باز هم ما را دروغگويي متهم کنند و دست از عوامفريبي برندارند، قطعا ماجراي لابي در آپارتمان پاسداران را افشا خواهم کرد تا هواداران بدانند چه کساني در پرسپوليس مديريت مي کنند.
نوري گفت: براي آن که حساب باشگاه را توقيف کنم، نياز بود که توقيف اموال باشگاه پرسپوليس را رفع کنم. 5 روز بعد از رفع توقيف اموال، آقايان که ادعاي حقوقي زيادي دارند، 68 ميليون خرج کرده از ما شکايت کردند تا رفع توقيف شود! در بخش ديگر شکايت شان هم آمده بايد پول را به حساب باشگاه برگردانيم در حالي که به صورت قانوني طلبکار بوديم و حالا به قسمت کوچکي از پول مان رسيده ايم. حالا ببينيد ما با چه کساني طرف حساب هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)