پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد و نسبت به برنامه بازی این تیم با ملوان در لیگ برتر و سپاهان در جام حذفی اعتراض کرد. تماشا کنید:

اهم صحبت های رویانیان به این شرح است:
* من پیشنهاد می کنم تاریخ و مکان برگزاری فینال جام حذفی را از آقای کی روش بپرسند!
* تیم های حاضر در لیگ قهرمانان استقلال و سپاهان بامشان بزرگ بود وبرفشان هم بیشتر بود ، آنها در سه لیگ شرکت کردند و سختی بیشتری داشتند اما ما هم مشکلات خاص خودمان را داریم.
* برای ما برنامه ریزی کرده اند 18 روز بازی نداشته باشیم بازیکنانمان افت کنند و سپس دهم برویم با ملوان بازی کنیم و چهاردهم هم با سپاهان بازی کنیم؟ ما تاوان چه کسی را باید بدهیم؟ چرا ما باید متضرر شویم؟
* در جلسه هیئت مدیره آقای مالکی با توجه به نظر اکثریت اعضا نظر داشتند بازی رفت و برگشت باشد، تغییر آیین نامه هم کاری ندارد ، همان طور که سال گذشته بازی حذفی ما با استقلال را به راحتی جابجا کردند.
* من دو پیشنهاد دارم ، یک اینکه من با نظر آقای رحیمی موافقم که حداقل باید دو هفته پایانی لیگ همزمان برگزار شود. ما چرا باید جام حذفی را چهاردهم برگزار کنیم و فولاد و استقلال پانزدهم بازی کنند؟ من پیشنهاد می کنم هر دو بازی یک روز برگزار شود ساعت 3 بعدازظهر استقلال و فولاد بازی کنند و ساعت 7 شب فینال برگزار شود. خداوکیلی آقای رحیمی درست می گوید و برگزاری بازی همزمان حق همه است.
* پیشنهاد دوم ما درباره بازی با ملوان است و درباره آن نامه کتبی نوشته ایم که با این تیم به جای دهم ، هفتم یا هشتم بازی کنیم ، چراکه ما نمی توانیم 18 روز بازیکنان را رها کنیم.
* من نزد آقای کاظمی رفتم و دیدم سازمان لیگ با حسن نیت و بدون غرض دارد کارها را بررسی می کند وبا توجه به مشکلات به وجود آمده آنها را درک می کنم.

 

{flv}rooyanian-navad26farvardin{/flv}

http://perspolisnews.com/images/M_images/dl.png

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)