خبرگزاری پرسپولیس : همایون بهزادی سرطلایی دوست داشتنی پرسپولیس چندی پیش مهمان برنامه نود بود.

وی که از نام آورترین پیشکسوتان شاهین و پرسپولیس به حساب می آید در این برنامه سفره دل خود را باز کرد و از هر دری صحبت کرد اما زمانی که به قضاوت در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس رسید سکوت اختیار کرد. در شرایط فعلی که کوچک و بزرگ صف کشیده اند تا به نوبت به بهانه تاثیرگذاری در وضعیت "پرسپولیس" ، "پرسپولیس" را بزنند ، صحبت های وی را برای شما آماده کرده ایم تا تماشا کنید.

این ها حرف های کسی است که سه گل در بی نظیر ترین دربی تاریخ زده و نام خود را تا ابد جاودان کرده است. کسی که 61 سال سابقه در شاهین و پرسپولیس دارد و بنیان گذار پرسپولیس بوده است، کلمه کسوت را باید با اسم وی معنا کرد اما با کمال تواضع خواهش می کند درباره دلایل وضعیت بد پرسپولیس از او سوال نکنند و اگر سوالی از گذشته دارند بپرسند و تنها برای این تیم آرزوی موفقیت می کند!

این صحبت ها را باید آنهایی ببینند و درس بگیرند که هنوز گِل های کف کفش بازیگری شان خشک نشده و کسی فراموش نکرده یک روز در میان از تیم اخراج می شدند و با گل و شیرینی باز می گشتند و زمانی هم که راه بازگشتی نبود به تیم رقیب می رفتند و پس از گلزنی به پرسپولیس از فرط خوشحالی با تنفس مصنوعی به شرایط عادی بازمی گشتند!

خودتان تماشا کنید:

 

{flvremote}http://pnnc.ir/media/video/behzadi-90[pnnc.ir].flv{/flvremote}

Download

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)