پرسپولیس نیوز : در آستانه برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی مسابقه ای جالب از این رقابت ها را برای شما آماده کرده ایم.

در این بازی استقلال و استیل آذین در ماراتونی 120 دقیقه ای به مصاف هم می روند که در پایان استیل آذین با نتیجه پنج بر چهار استقلال را از دور رقابت های جام حذفی کنار می زند. داور این مسابقه تورج حق وردی بود.

پرسپولیسی ها نقش زیادی در این مسابقه ایفا کردند که از آن جمله می توان به گل های مهدی مهدوی کیا و علی کریمی اشاره کرد. گل چهارم و تساوی استیل آذین را علی کریمی با ضربه چیپ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

مجيدي در دقيقه 23، سياوش اكبرپور در دقيقه 75،حنيف عمران زاده در دقيقه 78 و جان واريو در دقيقه 80 براي استقلال گلزني كردند و حنيف عمران زاده مدافع استقلال در دقيقه 27 به اشتباه دروازه تيم خودي را باز كرد. مهدي مهدوي‌كيا در دقيقه 57 ، حسين كعبي در دقيقه 62 و علي كريمي در دقيقه 86 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي استيل آذين را به ثمر رساندند تا بازي با تساوي 4 بر 4 به وقت اضافي كشيده شود. رضا نوروزي در دقيقه 105 گل پنجم استيل آذين را به ثمر رساند تا ماراتن زيباي فوتبال در جام حذفي را استيل آذين ببرد.

پرسپولیس در پایان قهرمان این رقابت ها شد.

 

تركيب استيل آذين: حميد نشاط جو، لك چيرا( از دقيقه 87 رضا نوروزي)، مهدي محمدي، كاظم برجلو، مهدي مهدوي كيا، علي كريمي، حامد كاويانپور، حميد شرفي، محمد غلامي، امير شاپورزاده( از دقيقه 68 عليرضا نيكبخت واحدي)، حسين كعبي(از دقيقه 107 محمد رضا مهدوي)

تركيب استقلال: محمد محمدي، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، مهدي امير آبادي( از دقيقه 69هاشم بيگ زاده)، هادي شكوري، خسرو حيدري، حسين كاظمي، كيانوش رحمتي( از دقيقه 66سيد مهدي سيد صالحي)، فابيو جان واريو( از دقيقه 109 امير حسين صادقي)، سياوش اكبرپور، فرهاد مجيدي.

 

خلاصه مسابقه:

{flvremote}http://pnnc.ir/media/video/esteghlal-esteelazin[pnnc.ir].flv{/flvremote}

Download

 

گل جداگانه علی کریمی:

{flvremote}http://pnnc.ir/media/video/karimi-penalti vs esteghlal[pnnc.ir].flv{/flvremote}

Download

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)