مرجع خبری پرسپولیس(13:50)/جمعه 13دی:

1) اينجا يك جنايت رخ داده است. لطفاً به محل حادثه دست نزنيد. گويا مقتول، عشق چند ده ميليون ايراني بود. سر اسمش قسم مي خوردند، اما افسوس كه بيشتر از اين عمرش به دنيا نبود. نفسش را گرفتند و چالش كردند. بدرود آقاي پرسپوليس!

2) سوء مديريت افسانه نيست، حقيقت دارد. اگر مي خواهيد اندكي از فضاي منتقدان اتوكشيده تلويزيون فاصله بگيريد و مديران ناموفق را از نزديك سياحت كنيد، يك سر كوچولو به ورزش ايران بزنيد. قول مي دهيم آنقدر مدير ناموفق پيدا كنيد كه خودتان خسته شويد، كم بياوريد!

3) انصافاً خيلي هنر مي خواهد پاي برگه اخراج مدير موفقي را كه توانسته مردمي ترين تيم مملكت را بعد از هفت سال قهرمان كند، امضا كني و چندی بعد آدمي را به جايش بياوري كه اسطوره شكست و ناكامي است! خيلي هنر مي خواهد و البته ما خوشحاليم كه بر مسند ورزش كشورمان مرد هنرمندي مثل مهندس علي آبادي را مي بينيم ! دستتان درد نكند آقاي مهندس كه صحنه اداره پرسپوليس را از لوث وجود مديراني مثل حبيب كاشاني پاك كرديد تا قلب تپنده 30 ميليون ايراني كف دست پيرمرد فراموشكاري قرار بگيرد كه در آخرين تجربه مديريتي اش، فوتبال ايران را با آن ديالوگ جاودانه «فيفا هيچ كاري نمي تواند بكند» تا مرز تعليق برد. ورزشدوست بودن در جايي كه عنان كار ورزشش مديران ناموفق را در اختيار دارند، مايه مباهات است و راستش را بخواهيد همين حالا داريم ته دلمان حالش را مي بريم كه عاشق فوتبال شديم؛ فوتبالي كه در آن مدير موفق را با بيلان يك قهرماني در يك سال اخراج مي كنند و ناموفق ترين مدير ادوار مختلف را از تاريكخانه فراموشي در مي آورند تا كاشته هاي قبلي را درو كند!

4) اتفاقاً از نظر ما همه آن گلوهايي كه فرياد مي زنند كه «مصطفوي را نمي خواهيم» سخت در اشتباهند!  داريوش خان دارد كارش را مي كند، مثل هميشه. وقتي او با همين سبك كار، در هزاره سوم باز هم سمت مي گيرد، چرا بايد روش خود را تغيير بدهد؟ ما هم جاي او بوديم، 900 تا به قطبي مي داديم،

HTML clipboard

 300 تا خرج ماركو مي كرديم، جهنم و ضرر 250 تا هم به دي كارمو مي داديم! ما هم جاي او بوديم دنیزلي را از قلم مي انداختيم تا برود با بشيكتاش بهترين بازي هاي تاريخ باشگاهي تركيه را انجام بدهد و قطبي را انتخاب مي كرديم تا دهان هوادار را…

ماهم جاي مصطفوي بوديم، افشين پيرواني را با 6 ماه سابقه دستياري قلعه نويي به عنوان سرمربي جديد انتخاب مي كرديم تا پس مانده آرزوهاي بچه هاي پا برهنه جنوب شهري را فداي آموختن درس «چه موقع تعويض كنيم بهتر است؟» كند و كارنامه اش را به عنوان پر طمطراق سر مربيگري پرسپوليس در ليگ برتر مزين بفرمايد. مگه تا به حال ريالي از اين پولهاي نابود شده را از داريوش مطالبه كرده اند يا بابت يك قلم از اين ندانم كاري ها مواخذه اش كرده اند كه حالا شيوه اش را عوض كند؟ داريوش مصطفوي همين است و با همين شيوه هم مورد تشويق قرار گرفته و به عنوان نفر اول تشكيلات اداري مدافع عنوان قهرماني كشور حكم گرفته. او چه گناهي دارد برادر من؟! علت را جاي ديگري بايد جست!

5) اينجا يك جنايت رخ داده. نامديرها، عاطفه را به هلاكت رساندند. دل نبند عزيزكم! پرسپوليس مرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)