سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم رابطه بین تیم و هواداران نزدیک‌تر شود تا تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه ببینیم.

اوسمار ویرا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی از نظر احساسی سطح بالایی دارند. خیلی احساسی هستند. 90 دقیقه بازی که فقط یک تیم می‌تواند صعود کند.

وی افزود: درنیمه اول کمی به مشکل خوردیم و به سختی بازی کردیم. مقابل تیمی که خیلی بسته و خوب بازی می‌کند. موقعیت‌هایی که باید را نتوانستیم ایجاد کنیم. خوشبتخانه در همان نیمه اول توانستیم یک گل بزنیم تا در نیمه دوم راحت تر بازی کنیم.

اوسمار گفت: با اینکه بسته بازی می‌کردند و در دفاع بودند اجازه ندادیم ضدحمله بزنند. در بازی‌های این مدلی باید متعادل و برای ضدحمله نخوردن آماده باشیم. در رختکن درمورد استفاده از توپ‌های عمقی صحبت کرده بودیم. گل دانیال از همین منطقه به ثمر رسید. گل دوم در اول نیمه دوم کمک کرد راحت تر و آرام تر بازی کنیم.

امیدوارم عبدالکریم و اورونوف به هماهنگی بیشتری برسند

سرمربی پرسپولیس درمورد عملکرد عبدالکریم حسن و اینکه به این بازیکن آزادی زیادی نمی‌دهد، عنوان کرد: او سعی کرد چند سانتر به داخل محوطه جریمه حریف داشته باشد. وقتی جلوی تیم‌های بسته بازی می‌کنیم، باید در حمله با دقت و احتیاط بیشتر کار کنیم. در این نوع بازی‌ها متعادل نگه داشتن حمله و سریع بازی کردن سخت است.

وی افزود: برای حمله سریع، اورونوف و عبدالکریم نزدیک به هم بازی می‌کردند. امیدوارم با گذشت زمان به هماهنگی بیشتری با هم برسند. نه فقط ایندو بازیکن بلکه دو هافبک وسط که بتوانند به سمت دروازه بروند و گل بزنند.

در بازی‌های اخیر بازیکنان آنچه را خواسته بودیم انجام دادند

اوسمار درمورد اینکه ابتدا به حضورش روی نیمکت پرسپولیس شک و تردید وجود داشت اما امروز هواداران او را تشویق کردند، گفت: قبل بازی هم این سوال را جواب دادم. با 2 روش می‌توانیم کار یک مربی را آنالیز کنیم. یکی با نتایج و یکی عملکرد بازیکنانش، در چند بازی اخیر مخصوصا بازی اول با آلومینیوم، بازیکنان آنچه را خواسته بودیم در زمین انجام دادند. در 3 بازی اخیر هم نتیجه را گرفتیم.

هواداران می‌توانند احساس بهتری به تیم بدهند

وی افزود: ارتباط بین تماشاگران با کادرفنی و بازیکنان می‌تواند خیلی کمک کند تا تیم احساس بهتری داشته باشد. گفته بودم به تماشاگران قول می‌دهم تیمی را خواهند دید که همیشه برای پیروزی می‌جنگد. شاید نتیجه‌ای که می‌خواهند را نگیریم ولی مطمئن باشند همیشه تیمی را خواهند دید که برای پیروزی می‌جنگد.

اوسمار تصریح کرد: انرژی مثبت هواداران چه در خانه و چه در ورزشگاه، به ما خیلی کمک می‌کند. افراد داخل ورزشگاه این را به ما انتقال می‌دهند و آن را احساس می‌کنیم. امیدوارم رابطه بین تیم و هواداران نزدیک تر شود تا تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه ببینیم. یک تیم بزرگ بدون تماشاگر بزرگ وجود ندارد.

به خاطر کنعانی زادگان تعویض‌ را عوض کردیم

وی درمورد عدم اعتماد استقلال و پرسپولیس به بازیکنان جوان‌شان، اظهار داشت: بعضی اوقات سوالاتی که می‌پرسید 3-2 دقیقه طول می‌کشد! نگران هستم سوال شما کوتاه نشده باشد! طبق فکری که درمورد آینده داریم، بازیکنان را به زمین فرستادیم. امروز اولین بازی ابوالفضل بابایی بود و برایش خیلی مهم بود. احمدی را هم می‌خواستیم به زمین بفرستیم اما چون کنعانی احساس درد داشت مجبور شدیم تعویض را عوض کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: موافقم که جام حذفی فرصت خوبیست تا از بازیکنان جوان استفاده کنیم. نه تنها بازیکنان جوان حتی بازیکنان جدید مثل اورونوف و عبدالکریم، تواسنتیم امروز از وحدت هم استفاده کنیم که مدتی بازی نکرده بود. تواسنتیم تعویض‌ها را متعادل کنیم تا برخی بازیکنان هم استراحت کنند و به نتیجه رسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)