اوسمار ویرا، مربی پرسپولیس در کنفرانس جنجالی تبریز دقایقی کوتاهی صحبت کرد.

چند هفته‌ای می‌شود که یحیی گل‌محمدی در کنفرانس‌های خبری حاضر نمی‌شود و این اتفاق با واکنش عجیب رسانه های میزبان در بازی‌های بیرون از خانه پرسپولیس مواجه شده است. پس از خبرنگاران اصفهانی، خبرنگاران تبریزی نیز پس از شکست مقابل پرسپولیس به عدم حضور یحیی گل‌محمدی اعتراض داشتند.

پس از اینکه خبرنگاران تبریزی کنفرانس را به درگیری کشاندند در نهایت نشست را ترک کردند و خبرنگاران تهرانی سوالات خود را از ویرا پرسیدند.

اوسمار ویرا، مربی برزیلی پرسپولیس در کنفرانس خبری در این خصوص بیان کرد: گاهی اوقات مسائل و اتفاقات جوری نیست که ما دوست داریم و به سمت و سوی دیگری می‌رود. من یک بار دیگر تاکید می‌کنم که ما به همه رسانه‌ها بدون توجه به اینکه از کدام شهر هستند و برای کدام رسانه کار می‌کنند احترام می‌گذاریم.

وی ادامه داد: می دانستیم بازی خیلی سختی است و نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و دو تا گل زدیم اما متاسفانه نیمه دوم نتوانستیم حملات تراکتور را کنترل کنیم ولی در نهایت خدا را شکر به چیزی که مستحق آن بودیم و پیروزی بود در آخرین لحظه رسیدیم.

ویرا ادامه داد: متاسفانه دو تا از بازیکنان مان را در جریان گرم کردن به دلیل بیماری و مصدومیت از دست دادیم و دو تغییر اجباری داشتیم که کمی روی کارمان از لحاظ تمرکز تاثیر داشت. این سه امتیاز برای قهرمانی و چالشی که با سپاهان داریم خیلی مهم بود.

او در ادامه گفت: مطمئن هستم که آقا یحیی در آینده در خدمت خبرنگاران خواهند بود. زمانش را نمی‌دانم چون واقعا یک تصمیم شخصی است که ایشان گرفته و هیچ زمانی را تعیین نکردند که چه زمانی در نشست‌ها شرکت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)