خبرگزاری پرسپولیس :  عبدالله ویسی می‌گوید تیمش باید خطرناک ترین پرسپولیس تاریخ بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ چهاردم لیگ برتر ،اظهار کرد: پیش از این راجع به بازی با پرسپولیس صحبت کنم، روز «مربی» را به همه مربیان تبریک می گویم و امیدوارم که همیشه بتوانند مثل یک دانشجو یاد بگیرند و یاد بدهند.

وی درباره بازی گفت: ما فردا یکی از سخت ترین بازی‌های فصل خود را در پیش داریم. فردا باید با خطرناک ترین پرسپولیس تاریخ بازی کنیم . از این جهت که آنها در چند روز گذشته با هم جلساتی داشته‌اند و هم قسم شده‌اند که از این شرایط بیرون بیایند. امیدوارم بتوانیم برابر تیم زخم خورده پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

ویسی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و لایقی را در اختیار دارد و تا به حال نقاط ضعف و قوت خود را نشان نداده است . ما باید همه چیز را در زمین تعیین کنیم و برای لحظه به لحظه این بازی برنامه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید دیگر در تیم‌هایتان به جوان‌ها اعتقاد ندارید ، گفت: من این طور نگفته بودم، بلکه گفته بودم انتظاری که از جوانان تیم داشتم برآورده نشده است. مطمئنا جوانگرایی یکی از شعارهای ورزشی من است و من به هر تیمی که بروم از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم. اما در تیم ما الان بزرگان تیم جور جوانان را می کشند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند من هم دیگر حاضر نیستم آبروی خود را برای بازیکنانی بگذارم که فکر می‌کنند با بازی کردن در پیکان به همه چیز رسیده‌اند و برای پیشرفت خود تلاشی نکنند.

خبرنگاری از ویسی پرسید کی‌روش گفته بازیکنان ایرانی 6 کیلومتر بیشتر نمی دوند و در کنار آن بیشتر مربیان به تعطیلی‌های مکرر لیگ اعتراض دارند که وی پاسخ گفت: کی‌روش درست می‌گوید. هیچ جای دنیا مثل لیگ ما این طور تعطیلی وجود ندارد. اما تیم ملی ما همیشه همین طور بوده و هر مربی که روی کار آمده به همین شکل لیگ را تعطیل کرده است. در حالی که بازیکنان ما در زمین 6 کیلومتر هم نمی دوند . همه بازیکنان پول حرفه‌ای می‌گیرند،‌اما اخلاق و رفتارشان حرفه‌ای نیست . بعضی از بازیکنان شب نشینی دارند و صبح که از خواب بیدار می‌شوند تا ظهر به دنبال تجارت و انجام کارهای اقتصادی خود هستند. همین باعث می‌شود تمرکزشان خارج از زمین باشد و فکر و رفتارشان حرفه‌ای نباشد.

عبدالله ویسی درباره این که تیمش باید در سه بازی آینده خود به مصاف پرسپولیس ، استقلال و ملوان برود، گفت: این موضوع به نوعی خوش شانسی ماست ،‌چرا که ما در این فصل برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم. سپاهان و نفت را شکست دادیم و تراکتورسازی را هم می‌توانستیم ببریم. مطمئنا در این سه هفته‌ برابر استقلال، پرسپولیس و ملوان انسان خوبی خواهید دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)