سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید می‌داند که پرسپولیس اگر در بازی با تیمش پیروز نشود از سهمیه آسیایی دور می‌شود اما به خاطر تعهد به باشگاهش تنها به پیروزی فکر می‌کند.

عبدالله ویسی در گفتگو با ایسنا درباره دیدار تیمش و پرسپولس در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عنوان کرد: به هرحال شرایط جدول به گونه‌ای است که اگر یک امتیاز کسب کنیم، خیالمان برای بقا راحت‌تر است. می‌بینید که در صدر جدول هم وضعیتی ایجاد شده که شاید با تفاضل گل قهرمان مشخص شود اما من از بقای تیمم در لیگ برتر مطمئنم. 29 هفته گفتم در لیگ برتر می‌مانیم و برای هفته سی‌ام هم همین را می‌گویم. ما در لیگ برتر می‌مانیم و در این شکی ندارم.

او در ادامه با اشاره به این مسئله که تیمش به هیچ وجه بازی جوانمردانه را در بازی با پرسپولیس با توجه به شرایط حساس صدر جدول فراموش نمی‌کند، اظهار کرد: ما ورزشکار هستیم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم تا به تعهدمان نسبت به باشگاه عمل کنیم. اگر نیاز به امتیاز هم نداشته باشیم با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌رفیم. خارج از زمین با همه تیم‌ها رفیقیم و همه امکاناتی را که پرسپولیسی‌ها بخواهند در اختیارشان می‌گذاریم تا نشان دهیم با آنها رفیقیم اما در زمین همه تلاشمان را برای برد برابر آنها به کار می‌گیریم. رقابت در زمین است و ما شرف خودمان را فراموش نمی‌کنیم. این را که پرسپولیس در صورت ناکامی برابر ما از سهمیه آسیایی دور می‌شود، می‌دانیم اما فوتبال همین است و این دلیل نمی‌شود تا برای پیروزی به میدان نرویم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که فصل بعد هم در این تیم می‌ماند، بیان کرد: به احتمال فراوان بله. من در این فصل اشتباهاتم در پیکان را تکرار نکردم و با چینش بازیکنان جوان و باتجربه موفق عمل کردیم. سال دیگر از تجربه امسالم برای بهتر شدن استفاده و از اشتباهاتم دوری می‌کنم. هرچند می‌خواستم در این فصل مکان بالاتری را بگیریم اما همین که در لیگ بمانیم هم کار بزرگی است.

او در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از لیگ امسال چه بوده است، گفت: نیم فصل اول اصلا کیفیت خوبی نداشت اما در نیم فصل دوم همه چیز بهتر شد و این اواخر به کیفیت خوبی رسیدیم اما در مجموع کیفیت کار راضی کننده نبود و به نظرم لیگ ضعیفی را پشت‌سر گذاشتیم.

ویسی در پایان صحبت‌هایش با تشکر از اهالی رسانه افزود: می‌خواهم یک خسته نباشید به شما و سایر همکارانتان بگویم. شما در این یک سال زحمت زیادی کشیدید و امیدوارم زحمات شما به فوتبال ما بتواند بیشتر کمک کند. اجازه دهید یک تشکر هم از فدراسیون داشته باشم که لیگ را به موقع تمام کرد البته آرزوی موفقیت تیم ملی در جام جهانی را هم داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)