مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هرچند 80 درصد بازیکنان ما برای اولین بار است که ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌بینند اما با ارایه یک بازی هجومی پرسپولیس را شکست خواهیم داد.

 

عبدالله ویسی در مورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس گفت: قطعا بازی زیبایی از کار در می‌آید و تماشاگران چه آنهایی که در خانه بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنند و چه آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند از دیدن این بازی لذت خواهند برد.

تمام تلاشمان را می‌کنیم که صبا جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کند و با ارایه یک بازی هجومی پرسپولیس را شکست می‌دهیم.

وی در مورد اینکه بخاطر اینکه پرسپولیس در رده دهم است این حرف را می‌زند یا نه گفت: خیر، پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. یک تیم بزرگ، چه در صدر جدول باشد چه در این رده کنونی. پرسپولیس همیشه بزرگ است و بازی برابر این تیم در ورزشگاه آزادی هنر می‌خواهد و این هنر را بازیکنان صبا دارند. هرچند 80 درصد بازیکنان ما برای اولین بار است که ورزشگاه آزادی را از نزدیک می‌بینند و حتی برای دیدن بازی به این ورزشگاه نرفته‌اند و جمعه اولین حضورشان در این ورزشگاه است.

ویسی در مورد اینکه امکان دارد صبا برد 4 بر یک فصل گذشته برابر پرسپولیس را تکرار کند گفت: خیر هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و آن برد یک اتفاق بود همان‌طوری‌که آرسنال 8 گل از منچستر خورد بنابراین این بازی‌ها اتفاق فوتبال است و شاید در این بازی ما 4 گل از پرسپولیس بخوریم؛ آن برد دیگر تکرار نمی‌شود. البته صبا تلاش می‌کند که همچنان در بالای جدول قرار بگیرد. ما هر روز بهتر از روز قبل خواهیم بود.

وی در مورد اینکه چرا گفته با حضور پروین در پرسپولیس لب خط نمی‌رود گفت: پروین آدم بزرگی است و اگر او مدیرفنی تیم ما بود من جرات نمی‌کردم در حضورش حرف فنی بزنم. من زمانی قرار بود به عنوان یار کمکی با پرسپولیس به آسیا بروم و آن زمان علی پروین سرمربی این تیم بود. در 20 روزی که با این تیم تمرین کردم یکبار هم جرات نکردم با او سلام و علیک کنم. پروین ابهت دارد و این ابهت را فوتبالیست‌ها بهتر درک می‌کنند.

سرمربی صبای قم در مورد تداوم موفقیت این تیم برخلاف پیش بینی برخی از افراد گفت: آنهایی که چنین حرف‌هایی می‌زدند آدم‌های کوچکی بودند من همیشه توکلم به خداست و درک متقابلی با بازیکنان تیمم دارم. ضمن اینکه از آدم‌های بزرگی کمک می‌گیرند آدم‌هایی که اسمشان فوتبال ایران را به لرزه می‌اندازد و ما کارمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم.  بعد از اینکه صبا 4 گل از شاهین بوشهر خورد خیلی‌ها گفتند کار صبا تمام است اما بعد از آن در سه بازی گل نخوردیم و هر سه بازی را هم بردیم در کل در این فصل در شش مسابقه گلی دریافت نکردیم و در دو بازی شش گل خوردیم. دو گل از تراکتورسازی که آن بازی را سه بردو پیروز شدیم و 4 گل هم از شاهین بوشهر به هر حال این هم برای خودش یک رکورد است.

ویسی در مورد اینکه چگونه توانسته با استقلال که یک تیم کهکشانی است 19 امتیاز کسب کند گفت: من 13 بازیکن را در این فصل خودم به صبای قم آورده‌ام و با آنها قرارداد امضا کرده‌ام رقم قرارداد این 13 بازیکن به اندازه  دستمزد جاسم کرار استقلال است و این 13 بازیکن به اندازه این بازیکن استقلال پول گرفته‌اند.  با این حال ما هر روز بهتر از روز قبل کار می‌کنیم و در دیدار با فولاد نیز تاکتیکی‌ترین بازی خود را در این فصل انجام دادیم. در این بازی اجازه خودنمایی به فولاد ندادیم و فولادی که برابر استقلال چند موقعیت گل به دست آورد در دیدار با صبا نتوانست کاری از پیش ببرد. همه این موفقیت‌ها به دلیل درک متقابل من و بازیکنانم است.

سرمربی تیم صبا در مورد اینکه چطور از فوتبال لذت می‌برد گفت: من اگر بخواهم به پیک نیک هم بروم با آدم‌هایی می‌روم که از بودن در کنارشان لذت می‌برم و اکنون نیز در صبا همین شرایط است و از حضور تمامی افراد در این باشگاه لذت می‌برم از مدیریت باشگاه گرفته تا اعضای کادر فنی و بازیکنان و حتی تدارکات تیم من اینگونه از فوتبال لذت می‌برم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)