مرجع خبری پرسپولیس : عبدالله ویسی روز چهارشنبه باید مقابل مصطفی دنیزلی مربی مورد علاقه‌اش قرار بگیرد و معتقد است که این بازی برای پرسپولیس و صبا یک بازی انتحاری خواهد بود.

 

ويسي چند هفته پيش گفته بود كه دوست دارد به تمرينات پرسپوليس برود تا كار دنيزلي را از نزديك ببيند. او در اين مورد مي‌گويد: من دوست دارم تمرينات دنيزلي را از نزديك ببينم ولي راستش را بخواهيد خجالت كشيدم كه چنين درخواستي از دنيزلي داشته باشم.

 

دليلش اين بود كه ما بايد اين هفته مقابل هم قرار بگيريم ولي بعد از اين بازي كار من راحت مي‌شود.

من روز چهارشنبه از آقا مصطفي اجازه خواهم گرفت تا به تمرينات پرسپوليس بروم. ويسي در پاسخ به اين سوال كه چرا دنيزلي را دوست داري خاطرنشان مي‌كند: «‌ او مربي بزرگي است و كارهاي بزرگي انجام داده است. دنيزلي تجربيات زيادي دارد و مثل خيلي از مربيان بد حرف نمي‌زند. او دنبال بهانه نيست كه بگويد فلان بازيكن را در اختيار نداشتيم يا فلان نفرات محروم و مصدوم بودند. او واقا حرفه‌اي حرف مي‌زند.»

خيلي‌ها معتقدند تيم‌هاي دنيزلي در كارهاي دفاعي ضعيف هستند ولي ويسي مي‌گويد: «دليلش اين است كه دنيزلي هميشه به فكر فوتبال تهاجمي است و دفاع كردن را دوست ندارد. من هم چنين اخلاقي دارم و به هيچ عنوان دوست ندارم تيم‌ام دفاعي بازي كند. اين هفته هم شاهد بازي زيبايي از سوي هر دو تيم خواهيم بود و پرسپوليس و صبا با توجه به شكست در هفته گذشته انتحاري بازي خواهد كرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)