سرمربی بارسلونا پس از برتری ۴ بر صفر شاگردانش در دربی کاتالان‌ها بر این باور است که شاگردانش با هدف پیروزی وارد میدان شدند.

تیتو ویلانووا از تمام کسانی که در مدت دوران نقاهت وی پس از عمل جراحی بیرون آوردن غده سرطانی به او کمک کردند، قدردانی کرد.

سرمربی بارسلونا شب گذشته در جریان پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل اسپانیول روی نیمکت تیمش حاضر شد. وی اظهار داشت: تنها می‌خواهم از تمام دوستان، آشنایان و حتی مردمی که نمی‌شناسم و از من حمایت کردند، تشکر کنم.

ویلانووا ادامه داد: حمایت‌های آنها واقعا به من کمک کرد و می‌خواهم از آنها تشکر کنم. همچنین یک بار دیگر از بیمارستان، پزشکان و پرستارانی که رفتار خوبی با من داشتند و باعث شدند تا احساس خوبی داشته باشم، قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: از افرادی که درون باشگاه هستند تشکر می‌کنم که همیشه مورد حمایت آنها بودم. همچنین در این فرصت می‌خواهم از کادر باشگاه و بازیکنان نیز قدردانی کنم.

ویلانووا اضافه کرد: هر اتفاقی ممکن است بیفتد، بنابراین بازیکنان همیشه آماده هستند. پس از این اتفاق هر چیزی ممکن است برای آنها آسان‌تر به نظر برسد و این باعث می‌شود فکر کنیم این حادثه ممکن است برای هر کسی رخ دهد.

سرمربی 44 ساله با تشکر از رسانه‌ها که به حریم خصوصی او احترام گذاشتند، ادامه داد: شاید در آینده‌ای نزدیک نتوانم در جلسات تمرینی حاضر شوم و اگر این اتفاق بیفتد دوست ندارم به دنبال دلیل آن باشید. می‌دانم که یک فرد مردمی هستم اما این بیماری متعلق به من است و جزو حریم خصوصی‌ام به شمار می‌آید.

ویلانووا تأکید کرد: بازیکنان من به دلیل بازگشتم هیچ تلاش مضاعفی انجام ندادند. ما می‌دانستیم این بازی چه قدر مهم است. یک دربی خانگی مقابل اسپانیول. برای هواداران خوشحالم. بازیکنان از بازگشت من خوشحال هستند اما طبیعتا هدف آنها در بازی پیروزی و عالی بازی کردن بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)